سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت نمایشگاه اتومبیل

 


تارنما یکی از شغل ها پررونق و به قولی روی بورس، خرید و فروش اتومبیل و دایرکردن یک نمایشگاه ماشین به شمار می رود. یکی از راه و روش های افزایش بازدهی یک نمایشگاه و فروش بیشتر و در نتیجه ی آن منفعت بیشتر، داشتن یک اینترنت سایت کاربردی و زیباست. فرقی نمی نماید اتومیبلهای عتیقه و آنتیک خرید و فروش می کنید یا خودروهای گران قیمت روز دنیارا یا حتی اتومبیل های میانگین و دست دو را. یک سایت مطلوب به عبارتی یک تیر و چندین نشانی میباشد که منتظرش بودید؛ در کنار افزایش کلاس کاری و پیشی دریافت کردن از رقبا، خویش و محصولاتتان را به تمامی معرفی خواهید کرد و از طریق اینترنت سایتتان، راحتی و ادب خیال را به مشتریان خویش هدیه داده و نشان می دهید که وقت آنان برایتان باارزش میباشد.

چرا باید برای نمایشگاه خویش یک اینترنت سایت مطلوب داشته باشید؟
صراحت دارد که کیفیت محصول و سرویس ها در رتبه ی نخستین اهمیت قراردارد ولیکن چگونگی ارائه آن ها به مشتریان و پاسخگویی شما ضمانت کننده نگهداری مشتریانتان میباشد. غیروابسته از آنکه داشتن یک سایت استاندارد و seo شدهلازمه ی برندها ی اسم آشنای عرصه ی تجارت میباشد، یک سکوی پرتاب و زمان جدید برای کسب و کارهای میانگین و کوچک به دلیل تصاحب بازارهای پهناور میباشد؛ مشتریانی که در فضای مجازی و دنیای اینترنت در ادامه تولید ها مد حیث خویش می گردند. 
از آنجایی که اکثر مردم صاحب و مالک خودرو میباشند و مسلما به سرویس ها متنوع نمایندگی ها، نمایشگاه ها، تعمیرگاه ها، مغازه های قطعات یدکی خودرو و ... نیاز دارا هستند، داشتن یک اینترنت سایت که پاسخگوی نیازهایی زیرا خرید خودرو و اسباب یدکی، کرایه و ... میباشد بسیار به کارتان می آید.
ولی شاید بپرسید ویژگی های یک اینترنت سایت برای یک نمایشگاه اتومبیل چیست؟ در‌پی به برخی از این ویژگی ها به اختصار اشاره می کنیم:
1- داشتن جذابیت های بصری و قالب گرافیکی زیبا و متناسب با تم کاری شما
2- ایجاد مدل بندی ها و قابلیت جست و جو در سایت بر پایه ی ویژگی های کالا
3- ایجاد بخش معرفی هر متاع به یاروهمدم ویژگی ها و توضیحات فنی
4- گالری تصاویر، بخش ویدئو ها و ... 
5- داشتن قابلیت پیشنهاد دهی و پرداخت از طریق درگاه های بانکی جانور در سایت
6- ایجاد قالیت هایی نظیر تعیین اقساط، فروش های لیزینگی و ...
7- ایجاد بخش نام نویسی و پیش فروش خودرو و ... 
8- ایجاد بخش های نظرسنجی، سالن اظهار کرد و گو و باشگاه مشتریان
9- قابلیت درج تخفیفات مناسبتی، شرایط یگانه و ...
10- ایجاد بخش خبر ها و اطلاعیه ها در مورد نمایشگاه ها ومحصولات
11- ایجاد بخش مقاله ها آموزشی و ...
12- ایجاد قابلیت و امکان مقایسه ی نمایشگاه های متفاوت با هم یا اتومبیل های گوناگون با هم
13- معرفی نمایندگی ها و قابلیت و امکان دریافت نمایندگی و ...
14- ایجاد بخش پشتیبانی برای مشتریان
15- و ... 
همچنین به خیال داشته باشید در طراحی سایت برای یک نمایشگاه اتومبیل باید جزئیات یک خودرو به طور هرچه جامع تر به نمایش نهاده شود؛ اینکار می تواند سبب ساز ترقیب مشتری برای خرید اتومبیل گردد و تا حد زیادی اطمینان لازم برای خرید فرآورده را به مشتری بدهد.
وقتی کسی برای خرید خودرو به اینترنت سایت شما مراجعه می نماید بدون شک مانند هر خریدار دیگری بهترین کیفیت با نازل ترین قیمت را جست و جو می نمایند.پس بسیار این مساله که شما تولیدها خویش را با تمام جزئیات حائز اهمیت معرفی نموده و قیمت مناسبی را پیشنهاد کنید، در بازدهی سایتتان بسیار اثر گذار خواهد بود.
طراحی اینترنت سایت برای هر صنفی باید به طور استاندارد و مطابق با نیازهای مخاطبان و صاحب کار طراحی شوند. بر این مبنا شما حتی می توانید بخشی از سایت خویش را به تثبیت آگهی های نیاز مندی های خودرو و ... نیز در اینترنت سایت خویش قرار دهید. 

بهینه سازی و بهینه سازی اینترنت سایت های نمایشگاهی
بهینه سازی و بهینه سازی سایت از مهم ترین و پربازده ترین طرز های تبلیغاتی به شمار می رود. به لهجه معمولی seo، بهینه سازی اینترنت سایت برای سرچ در موتورهای جست و جو نظیر گوگل میباشد وسبب افزایش بازدید از اینترنت سایت شما و در نتیجه افزایش فروش و درآمدتان می گردد. 
بهینه سازی و بهینه سازی سایت به شما یاری می نماید مشتریان بالقوه ای که در‌پی خرید اتومبیل می‌باشند را جذب گروه ی خویش کرده و به مشتریان بالفعل خویش تبدیل کنید و افزون بر آن در وقت و هزینه هایی زیرا تبلیغات صرفه جویی کنید.