سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت برای تعمیرگاه خودرو

 

انجام سرویس ها در مورد تعمیر و خدمت خودرو مشتمل بر (خرید قطعاتخودرو،یافت کردن تعمیرگاه مجاز،تثبیت پیشنهاد تعمیر خویش رو در محل ،درخواست یدک کش و….) یکی خدماتی میباشد که جستجوی متعددی در وب را به‌دنبال دارااست،برای معرفی و ارائه سرویس ها خویش در قضیه تعمیر و خدمت خودرو مستلزم طراحی وب برای تعمیرگاه خویش دارید. پس برای اینکه شما هم در کاوش های مشتریان برای اخذ سرویس ها آنلاین و حضوری در موتور های کاوشگر چشم گردید می بایست مبادرت به طراحی وب سایت برای تعمیرگاه خویش نمائید.یاور باشید تا با جزئیات بیشتری درباره ی طراحی وب سایت تعمیرگاه خودرو طولانی تر اشنا گردید…

طراحی سایت خودرو 

 

ساخت سایت

درصورتی که دکان تعمیرگاه خودرو شما یک تارنما عالی نداشته باشد، شما مطمئنا اکثری از مشتریان بالقوه خویش را از دست خواهید اعطا کرد. این دستور تنها مرتبط با تعمیرگاه های خودرو نمیباشد . بلکه روزمره اشخاص متعددی برای یافتن تعمیرگاه اسباب و اثاث دیگر در گوگل به جست و جوی بار آنان میپردازند .شما با فعال‌ساز‌ی تارنما برای کسب عمل خویش علاوه بر این که از سایر رقبای خویش پیشی خواهید گرفت درآمد شما هم به مقدار شایان توجه ای ارتقا خواهد یافت.در ساخت سایت تعمیرگاه خویش علاوه بر این بایستی سازگار موبال و تبلت باشد بایستی از تصاویر کیفیت عالی و استاندارد به کارگیری فرمائید.

 

یک کدام از خصوصیت های مهم ساخت وب سایت انجام می‌دهد، بضاعت توصیه سازی کردن وب سایت شما با دقت به نیازهای خاصی که کمپانی شما دارااست، میباشد . اینکه آیا شما میخواهید یک لیست از سرویس ها و مکان ها را ارائه دهید و یا این که اینکه میخواهید از روش اینترنت سایتتان با مشتریان خویش رابطه برقرار فرمایید، را مجموعه ما انجام می‌دهد.مجموعه ما علاوه بر فعال سازی تارنما منحصربه‌فرد برای شما مشتریان عزیز سرویس ها پباده سازی نرم افزار تعمیرگاه خودرو بصورت منحصر یا این که اینترنت ویو را انجام می‌دهد با استاندارترین تکنولوژی های روز و همینطور سئو گردیده برای بهینه سازی به مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود.

 

طراحی وب برای تعمیرگاه خودرو

 

خصوصیت های ساخت سایت تعمیر گاه خودرو:

طراحی وب رسپانسیو

قابلیت و امکان توصیه سرویس ها تعمیرگاه

امکان رزرو سرویس ها تعمیر خودرو

ارسال درخواست سرویس ها اورژانسی

فروش قطعات خودرو

معرفی نماینده های مجاز

قابلیت و امکان ارسال نظرها به وسیله مشتریان

قابلیت نام نویسی یوزرها

جستجوی توسعه یافته دربین سرویس ها و تولید ها

نوع بندی خودرو ها بر طبق خالق، ارزش و…

قابلیت و امکان گفتگوی آنلاین با متخصصین

معرفی خودروها و اکران جزئیات فنی آن ها

آلبوم تصاویر خودروها و تصاویر درون و بیرون آن‌ها

بخش نظرسنجی از مشتریان

قابلیت و امکان اکران 3 بعدی از درون و بیرون خودرو

قابلیت و امکان مقایسه فی مابین خودروها

تولید بخش رسانه

کاغذ وب لاگ و مقاله ها

کاغذ در رابطه ما و معرفی سرویس ها

ارسال درخواست تعمیر خودرو در محل

درخواست ارسال ید کش

درخواست قطعه خودرو

و…