سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تارنما نیازمندی های خودرو

 

صنعت خودرو یک کدام از صنایع پررونق کشور است. امروزه سازندگان خودرو و همچنین فروشندگان آن به عرصه ی اینترنت وارد شده و برای تبلیغات تولیدات خود دست به طراحی وب زده اند. تارنما خودرو می‌تواند دارای قسمت هایی از قبیل اطلاعات خودرو، نیازمندی ها (داد و ستد خودرو)، آخرین قطعات تولیدی برای خودروها و نحوه ی کارکرد آن ها باشد.

 

تارنما اطلاعات خودرو

بخش اطلاعات خودرو می‌تواند مشتمل بر اطلاعاتی از ویژگی خودروها و خصوصیات فنی هر خودرو و گالری تصاویر باشد. در این قسمت می توان به به حساب آوردن قطعات تازه تولیدی برای هر خودرو اشاره کرد و مزیت ها و معایب آنان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار بخشید و به صورت اینترنتی این قطعات را به فروش رسانید.

طراحی سایت خودرو 

تارنما نیازمندی های خودرو

نصیب نیازمندی های خودرو، مکانی مناسب برای اشخاصی است که قصد خرید و یا فروش اتومبیل خود را دارند، این گونه افراد با مراجعه بدین قسمت از وبسایت می‌توانند اطلاعات اتومبیل خود را وارد و یا اطلاعات اتومبیل بقیه افراد را مشاهده نموده و نسبت به خرید آن‌ها و فروش اتومبیل خود اقدام نمایند.

درین قسمت می توان امکانی را قرار داد بدین صورت که کسانی که قصد خرید خودرو دارند فرمی را مالامال کرده و یکسری از تقدم های خود مانند حدود ارزش، ترازو کارکرد و.. را وارد کرده و فروشندگان خودرو با مراجعه به این ورقه و با تمرکز به تقدم هایی که این افراد برای خود قرار داده اند، نسبت به فروش خودروی خود اقدام نمایند.

در ساخت وب سایت نیازمندی خودرو می اقتدار بخشی را به تغییرات ارزش خودروها اختصاص داد و روزانه قیمت خودروهای مو جود در بازار را تحلیل کرده و میزان تغییراتش را نسبت آپ دیت ها یا هفته های قبلی سنجید.

 

آیا شما هم خواستار طراحی وب سایت خودرو می‌باشید؟

در صورتیکه شما می خواهید یک سایت خودررو داشته باشید، می توانید اطلاعات و نیازهایتان را از داشتن تارنما در مشت ما قرار داده تا ما برای شما یک وبسایت حرفه ای خودرو طراحی نماییم. علاوه بر مختصر اطلاعاتی که درباره بخش های یک وب سایت خودرو گفته شد، بخشهای مورد نظر شمارا هم به سایتتان می افزاییم.