سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت موثر خودرو

  طراحی سایت خودرو


تارنما‌های اندکی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارا‌هستند که به داد و ستد اینترنتی خودرو بپردازند. این تارنما‌ها چرا که از پباده سازی کاربرپسندی برخوردار نیستند و دائما بروزرسانی نمیشوند، از مخاطبان چندانی نیز برخوردار نیستند. این نقطه ضعف قادر است سرآغاز مسیری درآمدزا و غالب برای اشخاصی باشد که در حوزه داد و ستد خودرو عمل می‌نمایند البته هنوز فکری به حالا ساخت سایت نکرده‌اند.


شما به راحتی می توانید با نظارت بقیه وبسایت‌های خودرو و برطرف سازی نواقص جان دار، سایتی را پباده سازی فرمایید که تمام مزایا و امکان‌ها را یک جا به یوزرها آنلاین ارائه دهد. اصلا مهم نیست درآمدتان از روش فروش خودرو در تارنما چه معیار باشد؛ همین که مخاطبان برای کسب اطلاع از ارزش‌های روز وارد تارنما شما میگردند، قادر است درآمد اکثری را برای شما در ادامه داشته باشد.


ساخت وب سایت خودرو مستلزم داشتن یک مجموعه رشته‌ای و کوشا و سخت کوش میباشد که رئیس تجهیزات متفاوت وبسایت را بر عهده بگیرند. از گردآوری داده ها بروز گرفته تا پباده سازی تصاویر سه بعدی، از مهمترین امکان‌هایی میباشد که بایستی به آن دقت ویژه نشان اعطا کرد. مجموعه فن‌ای کوتینت این افتخار را دارااست که پباده سازی صفر تا صد وب سایت خودرو را برای مشتریان عزیز پیاده سازی نماید.


طراحی وب خودرو


پیش از هر چیز، بایستی آلبوم تصاویری از خودروها را پباده سازی کرد تا مشتریان بتوانند خودروهای متبوع خویش را مشاهده نمایند. بهتر میباشد پباده سازی تصاویر به طور سه بعدی باشد تا یوزرها تمام زوایا را آیتم باز‌نگری قرار داده و شل‌خیس تمایل به خرید بگیرند. پباده سازی این بخش علاوه بر سهولت تعیین مشتریان، می تواند جلب اعتماد آنها‌را نیز به یاور داشته باشد.


بعد از پباده سازی آلبوم تصاویر، نوبت به ارائه جزئیات ظریف فنی درباره ی خودروها می رسد. همت نمایید هر اطلاعاتی که لازم میباشد بازدید کننده درخصوص مال متبوع به دست آورد را در وبسایت قرار دهید. استفاده کننده میتواند با کلیک کردن روی تصویر خودروی متبوع، داده ها مربوطه را کسب نماید. جهت بروزرسانی داده ها و قرار دادن تصاویر، ما در دست گرفتن پنلی برای شما پباده سازی و پیاده سازی میکنیم که رئیس کارها ریلکس‌خیس فیس گیرد.


تا اینجای طراحی وب سایت درخصوص خرید خودرو به وسیله مشتری بود. سایت شما می تواند شامل بخش دیگری به اسم فروش خودرو نیز باشد. به این مفهوم که اشخاص یا این که فروشندگان خودرو بتوانند خودروهای متبوع خویش را در عوض پرداخت هزینه‌ای به شما، برای فروش قرار دهند. فروشندگان می بایست قدرتمند باشند تصاویر متبوع را به راحتی در وبسایت آپلود نمایند و جزئیات را نیز در بخش‌های مربوطه قرار دهند. ما برای پباده سازی این بخش نیز برنامه‌های بسیار نیکی داریم که طی جلسات مشورت بدون پول، با شما میان خوا‌هیم گذاشت.


ساخت وب سایت خودرو


 

ساخت سایت خودرو شما مطلقا فارغ از بهینه سازی و seo، چیزی معدود خواهد داشت. ما برای بخش سئوی تارنما شما نیز برنامه‌های مختلفی داریم. مثلا می‌اقتدار وب لاگ خبری پباده سازی کرد و در آن به ارائه خبر‌ها و مقاله‌ها مرتبط با خودرو پرداخت. با این فعالیت، یوزرها اکثری روزمره به تارنما شما جلب می شوند و مطالب شمارا مطالعه می‌نمایند. این قضیه قادر است تاثیر شگرفی بر ارتقا نرخ بازدید وبسایت و کسب درجه ابتدا بوسیله موتور جستجوی گوگل داشته باشد.