سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پی اچ پی (PHP)

پی اچ پی (PHP)
PHP یک  طراحی سایت خودرو  کدام از دیگر از گویش‌های دوست داستنی دنیای نرم‌افزار نویسی میباشد که با مقصود پباده سازی صفحه ها اینترنت استعمال میگردد. از عارضه ها محبوبیت این لهجه می‌قدرت به متن گشوده و بدون‌پول بودن آن اشاره نمود. همینطور، فریمورک‌های قدرتمندی مانند Laravel نیز از این گویش پشتیبانی می‌نمایند که همین دستور یک کدام از دیگر از عارضه ها محبوبیت این گویش اپلیکیشن نویسی میباشد. مشاهده مجال های شغلی برای استخدام اپ نویس php

CSS/HTML
هرچند که HTML و CSS هیچ کدام لهجه اپ نویسی نیستند و در واقع، نماد‌گذاری‌هایی برای اکران ظریف محتوای اینترنت‌وبسایت میباشند. با این هم اکنون، به قدری داشتن علم این دو اساسی میباشد که بدون چاره شدیم آنان‌را نیز درین فهرست در اختیار بگذاریم.

در حالتی‌که قصد دارید توسعه و گسترش‌دهند? اینترنت رشته‌ای آن هم از نوع Front-end گردید، داشتن علم و اشراف به HTML و CSS بر شما واجب میباشد. علی رغم اینکه HTML و CSS دو آرم‌گذاری غیر وابسته می‌باشند، ولی از آن ها هم زمان برای ساختن صفحه ها اینترنت استعمال می گردد.

جاوا اسکریپت (JavaScript)


جاوا اسکریپت یک کدام از دیگر از گویش‌های نرم‌افزار نویسی تطبیق‌پذیر میباشد که برای پروژ‌ه‌های متنوعی به کار گیری می‌گردد. در‌صورتی‌که قصد نرم‌افزار نویس شدن دارید، یادگیری جاوا اسکریپت گام بزرگی برای آغاز این عمل میباشد. از جاوا اسکریپت عموماً برای پباده سازی صفحه ها اینترنت اینتراکتیو، توسعه و گسترش Back-end اینترنت برنامه، توسعه و گسترش و ساخت و ساز بازی و حتی روباتیک به کارگیری میگردد.

جاوا (Java)
در حالتی که میخواهید خیلی سریع نرم افزار نویس گردید، جاوا یادبگیرید. جاوا در کنار پایتون یک کدام از دیگر از لهجه‌های تطبیق‌پذیر و پُر به کار گیری در دنیا نرم افزار نویسی میباشد. یادگیری آن آسوده میباشد، مانند گویش انگلیسی خوانده می‌گردد و بین برنامه نویس هاِ مبتدی و تازه کار بسیار دوستداشتنی میباشد.

سوئیفت (Swift)
سوئیفت زبانی میباشد که جدیدا به وسیله کمپانی اپل عرضه شد تا مراحل بسط اپ برای سیستم دلیل iOS را تسهیل نماید. به کارگیری از سوئیف از گویش #C (زبانی که تا قبل از اینً بوسیله کمپانی اپل به کار گیری میشد) سهل وآسان‌خیس میباشد و به برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار اذن میدهد تا با دردسر کمتری برای سیستم برهان iOS نرم‌افزار بسازند.

در صورتی عشق دارید اپلیکیشن نویس iOS گردید، گویش Swift را بیاموزید.

Solidity
درصورتی که می خواهید نرم‌افزار نویسی گردید که هم خوانی بر تکنولوژی بلاکچین عمل نماید، لهجه Solidity را به شما معرفی می کنیم. شاید بتوان بیان کرد Solidity ناشناخته‌ترین و نادر به کار گیری‌ترین گویش درین فهرست میباشد. از Solidity برای بسط قراردادهای هوشمند بر روی بلاکچین راز ارز Ethereum به کارگیری می‌گردد.

ظهور سر ارزها و بلاکچین سبب ساز گردیده تا تقاضا برای توسعه و گسترش‌دهندگان Solidity در بازار عمل ارتقاء پیدا نماید. ما نیز به همین عامل این گویش را در فهرست خویش قرار دادیم.

روبی (Ruby)
پایانی لهجه در‌این فهرست، گویش Ruby میباشد که به جهت استعمال آن به وسیله توسعه و گسترش‌دهندگان Full-stack دوست داستنی شده‌است. اصولا، لهجه روبی در ژاپن و برای تولید بازی پباده سازی شده‌است، البته امروزه تحت عنوان زبانی تطبیق‌پذیر برای بسط اینترنت و ساخت و ساز بازی به کار گیری می‌گردد.

قدم چهارم: تمرین، تمرین، تمرین و گشوده هم تمرین!
خب، شما می خواهید بدانید چه‌گونه بایستی یک نرم‌افزار نویس گردید، صحیح می گوییم؟ خب، اپلیکیشن نویس شدن یک رمز اساسی داراست و آن هم تمرین میباشد، تمرین خیلی زیاد!

کلید پیروزی برای تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس رشته‌ای، تمرین کردن میباشد. از هنگامی که یادگیری را ابتدا می کنید، کدنویسی را تمرین نمایید. یک برنامه دستکاری کد دانلود فرمائید و نرم‌افزار‌های خودتان را کد نویسی فرمائید.

همینطور، سفارش میکنیم کدهایتان را در انجمن‌های دارای ربط به اشتراک بگذارید تا بقیه افراد در رابطه کدهایتان لحاظ دهند. هر روز یک مبحث تازه را آزمون نمائید و تا‌زمانی‌که به گویش اپلیکیشن نویسی گزینه نظرتان مسلط نشده‌اید، با ممارست تمرین‌هایتان را ادامه دهید.

قدم پنجم: برای حالت‌های شغلی گوناگون رزومه بفرستید
بعد از مدتی تمرین و امتحان و غلط، احتمالاً شما یک‌سری اپلیکیشن کوچک نوشته‌اید که نشانگر توان‌های شما می‌باشند. حالا، شما میتوانید با به کار گیری از همین نرم افزار‌های کوچک برای خودتان یک رزومه بسازید. برای این فعالیت میتوانید همین شرایط کنونی از رزومه ساز کشور‌ایران تلنت به کارگیری فرمائید.

بعداز آنکه رزومه خودتان را ساختید، وقت آن میباشد که برای حالت‌های شغلی گوناگون درخواست بفرستید. درین وضعیت، بهتر میباشد برای وضعیت‌های شغلی که دنبال نیروی عمل مبتدی و تازه کار یا این که در اصطلاح جونیور می باشند مبادرت فرمائید؛ شرایط‌های شغلی که با گویش و نوع اپلیکیشن نویسی که عشق و علاقه دارید، دارای ربط میباشند.