سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وظایف یک بک اند Back-end کار برای طراحی سایت چیست ؟

 

در صدر بزارید یک توضیح  طراحی سایت خودرو   مختصر راجع‌به بک اند یک وبسایت داشته باشیم: در واقعیت همگی کدهای سمت سرور و کدهایی که به وسیله یوزرها تارنما قابل روءیت وجود ندارد کدهای بک اند یا این که Back-end نامیده میشوند. توسعه و گسترش دهنده بک اند Back-end یک گروه یا این که فرد میباشد که مسئولیت کدنویسی ساختار و ردیف های اساسی یک وبسایت را بر دوش دارااست. در واقع همه تجهیزات و عملکردهای یک تارنما بایستی در نصیب بک اند تارنما کدنویسی شوند. معمولا برای پباده سازی و نرم‌افزار نویسی قسمت Back-end بک اند تارنما از گویش های اپ نویسی Python، ASP و PHP به کار گیری می‌گردد. 

 

ابزارهای ما یحتاج یک طراح تارنما چه است ؟

ابزار های ساخت وب سایت چه می باشد ؟ به دنبال میخواهیم به‌این پرسش جواب دهیم ، قطعا بعداز قرائت تیتر این نصیب با خودتان اندیشه کردید که اولی ابزار برای ساخت سایت یک کامپیوتر کار کشته میباشد ! آری صحیح تامل کردید ابتدایی ترین ابزار برای طراح تارنما شدن تنظیم یک کامپیوتر یا این که لب تاب حاذق میباشد که بتواند نرم‌افزار های گرافیکی و اپلیکیشن های کدنویسی را به راحتی اجرا نماید و در طی عمل هنگ نکند تا کلیه حواس طراح تارنما به فعالیت مهم معطوف باشد. در گام بعدی ابزار های طراحی سایت با دقت به مراحلی که در صدر خواندید گوناگون خواهد بود ، البته یکی وسیع ترین ابزار های طراحی وب سایت به عبارتی لهجه های نرم‌افزار نویسی و قاب ورک های مرتبط با آن گویش می‌باشند که با اعتنا ذوق شخص طراح و سبک وبسایت تعیین می‌شوند. 

 

گونه های طراحی وب چه میباشد ؟

وبسایت ها به 2 دسته کلی تقسیم بندی می گردند :

 

وب سایت های استاتیک

تارنما های داینامیک

در‌پی وبسایت های استاتیک و وبسایت های داینامیک را به طور بدون نقص شرح خوا هیم اعطا کرد وتوضیح میدهیم که هرکدام در کدام سبک وبسایت ها به کارگیری میشوند. 

 

طراحی وب سایت استاتیک چه است ؟

در نصیب گذشته با فرانت اند و بک اند وبسایت به خیر و خوبی آشنا شدید و دیدید که هریک چه وظایفی بر عهده دارا‌هستند، با این پیشگفتار به توضیح وبسایت های استاتیک میپردازیم . در تارنما های استاتیک در واقع صرفا بخش فرانت اند فعالیت انجام میشود، یعنی هر مورد از صفحه ها یک تارنما به طور غیروابسته پباده سازی گردیده و در سرور لود می‌شوند.

 

در وبسایت های استاتیک رئیس وبسایت نمی تواند محتوای تارنما را تغییر تحول دهد و برای عوض کردن آن یا این که می بایست خویش طراحی وب سایت را خاطر بگیرد یا این که می بایست یک طراح وبسایت را استخدام نماید تا تغییراتی که می‌خواهد را بتواند انجام دهد. معمولا در طی حاضر که سیستم های مدیر محتوای بسیار ماهر همچون وردپرس روی عمل آمدند به کارگیری از تارنما های استاتیک خیلی نادر شده‌است. معمولا برای ساخت سایت های شرکتی کوچک یا این که وب سایت های معرفی که تا دوران ها محتوای آن تغییر تحول نخواهد کرد از وبسایت های استاتیک به کار گیری می گردد.