سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی یک سبک طراحی صفحات وب سایت

مدل تک صفحه2- مدل تک برگه
خط مش تک شیت در طراحی وب سایت اکثر وقت ها با طراحی سایت خودرو  نوع Illustrative خطا گرفته میشود زیرا از تصویر یا این که طرح آخرین یک کانسپت (ایده یا این که حیث) تحت عنوان مؤلفه و فاکتور مهم دراین مورد به کار گیری می نماید. این نوع پباده سازی قادر است مالامال نقش و نگار یا این که معمولی و حتی مالامال انرژی یا این که آهسته و ملایم باشد.

مقصود کلی این نوع مدل، بی آلایش سازی پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. ساختار بسیار معمولی میباشد و گشت و گذار و یافت کردن مطالب و بخش های گوناگون بسیار شل میباشد. محتوای زیاد در کاغذ اساسی وبسایت به دیده نمی‌خورد زیرا تمرکز مهم روی تصویر میباشد.
این نوع مدل پباده سازی دقیقا به عبارتی معیار ریسک مدل Illustrative را دارااست زیرا در هر دو نوع پباده سازی، احتمال اینکه بازدید کننده وب سایت بلافاصله با آن رابطه برقرار نکند، می‌باشد. حتی درصورتی که تصویر سایت خیلی هم دیدنی به حیث رسد البته چنانچه به صورت رمزی و مفهومی بکار برده گردیده باشد، احتمال اینکه به هیچ وجه نتواند معنای خویش را منتقل نماید وجود داراست.
این نوع مدل ها شاید از منظر زیبایی و دیده نوازی مورد نیکی باشند البته از منظر کاربردی و اینکه بتوانند پیام کسب و فعالیت را به نیکی به مشتریان منتقل نمایند، شاید با به کار گیری از تصاویر نمادین یا این که مفهومی چندان حاصل خیر و خوبی در‌پی نداشته باشند و به همین استدلال زیاد این نوع مدل را به مشتریان خویش پیشنهاد نمیکنیم.
در حالتی‌که مشتریان، این نوع مدل پباده سازی صفحه ها اینترنت را ترجیح بدهند پیشنهاد میکنیم که جانب احتیاط را در استعمال از تصاویر به صورت تشبیه و استعاره برای یک معنی خاص، رعایت نمایند. تا حد قابلیت و امکان، طرح مفهومی یا این که کانسِپت بایستی سیگنال های بصری کافی به بینندگان وب سایت بدهد تا به فهم و شعور حداقلی از نوع کار و غرض تجاری کسب و فعالیت برسند برای مثال اینکه صاحبان کسب و عمل چه اشخاصی میباشند، مقصود آن ها چه می باشد و چه آینده ای برای کسب و عمل خویش متصور می‌باشند. محتوا بایستی بتواند بلافاصله با بازدید کننده رابطه برقرار نماید. این نوع مدل پباده سازی دقیقا به عبارتی معیار ریسک مدل Illustrative را دارااست زیرا در هر دو نوع پباده سازی، احتمال اینکه بازدید کننده وب سایت بلافاصله با آن رابطه برقرار نکند، می‌باشد. حتی درصورتی که تصویر سایت خیلی هم دیدنی به حیث رسد البته چنانچه به صورت رمزی و مفهومی بکار برده گردیده باشد