سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینفوگرافیک برای طراحی سایت

 

درین که اینفوگرافیک ها - یا این که ارائه  طراحی سایت خودرو   های بلند بالا - یک ابزار توانا برای بازاریابی میباشند هیچ شکی وجود ندارد . آن‌ها به افراد حقیقی و واقعی و مارک ها اذن رابطه برقرار کردن و ارائه مطالب و داده ها به طور مفید خیس از روش های کهن یا این که از روش نوشته ها را میدهند . اینفوگرافیک ها یک گذرگاه برای رابطه برقرار کردن می‌باشند، در واقعیت بیشتر داده ها حساس که ما در معرض آن قرار داریم . به طور خیلی سریع بوسیله مغز ما غربال میشوند، اینفوگرافیک ها رابطه توانمند با احساس بصری ما دارا‌هستند و در ارتقاء گیرایی بسیار تاثیر گذار می باشند. هنگامی که در یک دور و بر منزه و قابل شعور بی آلایش ساخته شوند، تبدیل به یک گذرگاه بسیار خوب برای ارسال کردن نظرات به تماشاچی های شما می گردند.

 

 

 

 

 

infographic

 

 

پنج گام برای ایجاد اینفوگرافیک به صورت معمولی

اینفوگرافیک یک ایده وسیع میباشد که می‌تواند ترسناک باشد و معمولا به حیث میرسد که شما می بایست ساعتها سرگرم ساخت‌و‌ساز یک اینفوگرافیک باشید.

 

گام های پایین این کار را بی آلایش خیس می نمایند:

 

1- با می داند های خویش آغاز نمایید

 

 

 

 

 

 

 

infographic

 

 

 

 

 

یک اینفوگرافیک می بایست برای بینندگان مفهموم مورد کاری یا این که به عبارتی ایده مارا اکران دهد. ایده می بایست نو یا این که جذاب باشد و مخاطبین شما چندان از آن باخبر نباشند.

 

 

 

2- پیش از استارت پباده سازی ، قالب زمینه خویش را مشخص و معلوم نمائید

 

اطلاعاتی که در فهم و شعور قضیه شما به مخاطبان مؤثر میباشد را مهیا نمائید.

 

از یک طرح 3 بخشی استعمال فرمایید:

 

معرفی مورد داده ها واینکه مورد در چه موضوع ای است، یک پیام کلیدی که نشان دهنده فهم و شعور شما در مورد داده ها یا این که قضیه باشد و یک فیض گیری یا این که تماس با ما Call – To –Action

 

 

 

 

 

infographic

 

 

 

 

 

3- زمینه خویش را به نحوه های متعدد پباده سازی به تصویر بکشید

 

تصاویر بایستی به راحتی قابل فهم و شعور و به داده ها شما مربوط باشند همینطور نباید پباده سازی شما مشابه یک قالب یا این که نقشه کسل کننده باشد داده ها شما میتواند به راه و روش های مختلفی به تصویر کشیده خواهد شد پس برای به اکران در آوردن ایده خویش رویکرد های متعدد را آزمون فرمایید تا یک خط مش نو را پیدا نمائید .