سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش هایی برای طراحی یک وب سایت متفاوت


آیا شما هم دوست دارید اینترنت سایتی طراحی سایت خودرو  راجع‌به کاری خویش داشته باشید که با سایر اینترنت سایتها مختلف باشد و مخاطب وقتی که در تارنما شماست شم دیگری داشته باشد؟ درین نوشته‌ی علمی شمارا با راهکارهایی برای پباده سازی یک وبسایت مختلف آشنا می‌کنیم...

برخی از اشخاص که درخواست پباده سازی یک سایت را به یک کمپانی طراحی وب سایت میدهند ایده ی خاصی برای پباده سازی متعدد وبسایت خویش ندارند و کل تصوراتشان درمورد پباده سازی یک وبسایت تماما تقلیدی از سایر سایتها می‌باشد، از جمله در شرایطی که فردی قصد پباده سازی یک وب سایت فروشگاهی را داشته باشد از کمپانی طراح می خواهد که اینترنت سایتش شبیه دیجی محصول باشد و یا این که در صورتیکه یک تارنما تخفیف بخواهد درخواست می نماید ک اینترنت سایتش شبیه نت برگ باشد، این شیوه اندیشه که ما اینترنت سایتی پباده سازی کنیم که شبیه اینترنت سایتهای گسترده باشد آن هم فقط به دلیل آن که آن ها اینترنت سایتهای معروفی می باشند و فروش نیکی از روش سایت خویش دارا‌هستند نادرست میباشد زیرا در صورتی‌که سایت دیجی متاع و یا این که نت برگ در چنین جایگاهی قرار دارا‌هستند و فروش خیر و خوبی دارا هستند در بالا یک ایده داده اند، خواستند که مختلف باشند و بر روی ایده اتوماتیک کرده اند تا به گذر زمان برهه زمانی به چنین جایگاهی رسیده اند.

چرا نباید مختلف بود؟ شاید تفاوتی که در پباده سازی یک وبسایت اعمال می‌کنید مشتریان متعددی را به سمت تارنما شما بکشاند و همین تفاوت و خاص بودن فروش شمارا ارتقا دهد، درین نوشته‌ی علمی به 5 منش که با به کار گیری از آنان می توانید یک سایت به طور کامل متعدد را پباده سازی نمایید می‌پردازیم.




لایه و ساختار

این نحوه روشی برای تفکیک وبسایت شما از سایر سایت ها میباشد، در سمتی از تارنما از یک طرح فانتزی و در سمتی دیگر از مخلوط کلی تارنما استعمال فرمایید، این طرح می تواند یک طرح ماندگار باشد به این دلیل‌که تا به هم اکنون چنین برنامه ای بکر میباشد، آن‌گاه می توانید این دو لایه را در کنار یکدیگر قرار دهید و چالشی در پباده سازی بصری و مهارت های قبل خویش ساخت فرمایید.







اسم تجاری

قرار دادن اسم تجاری و مارک یک کدام از دیگر از رویه هایی میباشد که می تواند تارنما شما‌را سایتی به طور کامل متعدد نشان دهد. شما می بایست از اسم تجاری و مارک مشتریانتان در اینترنت سایتتان استعمال فرمایید و آن‌ها‌را شگفت زده نمایید، مشتریان شما کم عقل ی تماشای تارنما شما می شوند زیرا اسم و لوگوی تجاری خودشان را در سایت شما می‌بینند.