سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوریتم گوگل پاندا ، الگوریتم گوگل پنگوئن

 

الگوریتم گوگل پاندا ، الگوریتم گوگل پنگوئن و مرغ مگس خوار دقیقا طراحی سایت خودرو  را که استانداردهای اول محتوا، پباده سازی (UI / UX)، رابطه و سرعت را برآورده نمی‌کنند، از میان میبرند.

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: الگوریتم پاندا چه است؟ محاسبه سعی الگوریتم پاندا و اثر آن در seo تارنما

 

 

 

نوشته‌علمی دارای ربط: الگوریتم پنگوئن چه است؟ چگونگی کوشش الگوریتم پنگوئن و اثر آن در بهینه سازی وب سایت

 

 

 

نوشته ی علمی دارای ارتباط: تحلیل تلاش الگوریتم مرغ مگس خوار و اثر آن در بهینه سازی وب سایت

 

 

 

بهینه سازی و UI / UX بیشتر مشابه شرکای متحد می باشند که بازاریابان یا این که شرکت های می بایست به آنان احترام بگذارند چون نمی توانند فارغ از دیگری فعالیت نمایند.

 

امکان دیدن : بالا و ذیل برابر

سایت خویش را مشابه خبرنامه نکنید. اقداماتی که برای درج محتوا در خبرنامه ها شکل میگرفت، بعد ها تحت عنوان یک عادت در پباده سازی و بار گذاری محتوا برای وبسایت ها گردیده بود. در آغاز بایستی غرض سایت متبوع برای سرویس به مخاطبان خویش را چک فرمائید.

 

با تغییر تحول در خلق مخاطب و جذب اطلاعات دردسترس در سایت ها، بازدیدکنندگان آموخته اند که صفحه های اینترنت را تا زیر ورقه پیمایش نمایند. معنا بالا همچنان اساسی میباشد، ولی قضاوت درباره‌ی اینکه چه گونه خواهیم توانست بازدیدکنندگان را با محتوا، تصاویر و گرافیک جذب کنیم که کمترجستجو نمایند، نمی قدرت نادیده گرفت.

 

 

 

وب سایت ریسپانسیو: تسهیل در بهبود تجربه استفاده کننده

همانگونه که عموم بیشتر از تلفنهای هوشمند و تبلت به کارگیری میکنند، داشتن یک سایت مطلوب که بتواند داده ها ما یحتاج استفاده کننده را در هر دستگاهی جواب دهد، بسیار ضروری میباشد.

 

در سال 2019، 4.22 میلیارد نفر در سراسر عالم انتظار می رود از تلفن همراه های هوشمند استعمال نمایند. 49 درصد از یوزرها گوشی در عالم از روش مرورگرهای موبایل یا این که اپ ها به وب متصل میگردند. پیش گویی میگردد تا سال 2020 یوزرها جهانی وب موبایل به بیشتراز 50? برسند. از این رو، اهمیت تمرکز بر روی طراحی وب رسپانسیو وجود دارااست و تجهیزات بر روی هر دستگاهی برای یوزرها آماده می نماید.

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: وبسایت ریسپانسیو چه است؟ عوارض نیاز به پباده سازی ریسپانسیو

 

Call-to-Actions در صفحه ها سایت شما

تاکید (CTA) یا این که تماس به کار، بر این میباشد که انتظار میرود یا این که پیش­بینی می شود مخاطب چه کاری انجام می­دهد. علاوه بر این، Call to Actions به بازدیدکنندگان امداد می نماید تا آنچه را که نیاز دارا هستند پیدا نمایند. CTA ها سایت را گشوده می نمایند و به یوزرها یاری می نمایند محتوائی که کاوش می نمایند را ، با به کار گیری از دسترسی سهل وآسان، ارتقاء تعامل و به نوبه خویش بهبود احتمال تبدیل، بررسی نمایند.

 

به اشتراک گذاری پست در شبکه‌های‌عمومی

محتوای عظیمی که با پارامترهای فوق ساخت گردیده می بایست به رسمیت شناخته گردد و بایستی محتوا را دور از هم کرد تا یوزرها بتوانند براحتی دسترسی داشته باشند. چه راهی بهتر از به اشتراک گذاری آن در وب سایت های شبکه‌های‌اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس و ... .

 

صرفا بدین قضیه دقت فرمائید که چه کانال اجتماعی برای کسب و عمل شما مطلوب میباشد. تنهاً به اشتراک گذاری مطالب وبسایت دردی را دوا نمی نماید شما می بایست مارک سازی نمایید و مخاطبین خودتان را در شبکه‌های‌مردمی زیاد نمایید.

 

 

 

فیض و کلام آخری

اهمیت این حقیقت که غرض مخاطب می بایست تحت عنوان گنجینه احتمالی برای بازاریابان محتوا در حیث گرفته گردد بر کسی پوشیده وجود ندارد، که‌این فرمان با داشتن محتوای عالی، دقت بیشتر به جنبه های بهینه سازی وب سایت شما و دقت به اهمیت رابط مخاطب (برای مثال Call-to-Actions) تحقق میابد.

 

UI و UX نصیب مهمی از چرخه خرید آنلاین یک کالا یا این که ارائه سرویس ها میباشد و داشتن تعادل مناسب از مجموع جنبه ها شما‌را در رقابت کسب و عمل خویش چیره میکند.