سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت مشاور خودرو استراتژی جدید خرید و فروش ملک در دنیا


 قطعا این تجربه را طراحی سایت خودرو  داشته اید که هنگامی می‌خواستید پیرو یافت کردن یک منزل یا این که یک جای مطلوب برای کمپانی خویش بروید، بارها و بارها به بخش ها متعدد شهر رفته و با سپردن به مشاورین املاک مدت متعددی را صرف یافت کردن یک جای مطلوب کرده‌اید , البته علاوه بر اینکه دوران متعددی می گذاشتید و حتی هزینه متعددی را متحمل می‌شدید، نتوانستید که یک منزل و یا این که یک جای مطلوب برای کمپانی خویش پیدا فرمایید.

نسبتاً حدود 10 سال پیش که هنوز عموم ما با دنیای اینترنت و یا این که وب آشنا نبودن و صرفا تعداد محدودی از شرکتهای برای خویش وبسایت داشتند و یا این که شبکه های مردمی مانند فیسبوک تنها تحت عنوان سرگرمی میان جوان ها و یا این که نوجوان ها رایج بود، در کشورهای توسعه یافته از اینترنت برای آسوده کردن امور به کار گیری می شد.

ولی این تکنولوژی به گذر زمان مقطع وارد کشور ایران شد و حال حاضر در حالتی‌که وب سایت نداشته باشید، حتی نمی‌توانید اسم تجاری برای خویش تثبیت فرمایید.

او‌لین توشه در کشور‌ایران کمپانی دیجی‌متاع در حوزه خرید تولیدات با یک وبسایت خیلی معمولی فروشگاهی ابتدا کرد و هنوز هم به جثارت می قدرت اظهار‌کرد که برگزیدگان وب سایت خرید آنلاین در کشور ایران به حساب میآید.

در صنعت املاک هم وبسایت آلونک و ihome در قضیه مشاور املاک وارد عرصه رقابت شدند. البته با سپری شد دوران، رقابت فی مابین موسسه ها و حتی‌در دربین اکثری از مشاورین املاک بسط یافت.

امروزه شاهد تعداد متعددی تارنما مشاورین املاک مانند کیلید، شابش و حتی از آن جذاب خیس شیپور (فروش آنلاین همه تولیدات و یا این که سرویس ها) هستیم.

ساخت وب سایت مشاور املاک استراتژی نو معامله ملک در عالم
البته در صورتی بخواهم بینش ام را درین نوشته‌ی‌علمی عوض کنم، شمایی که مشاور املاک میباشید، چرا اینک عموم تمایلی ندارند که به سراغ شمایی که حتی سایتی برای خویش ندارید، بیایند.

شما بدون چاره می‌باشید ساعتها در دفتر کار خویش بمانید، بلکه یک نفر به سراغ شما بیاید و از شما بخواهد تا برایش منزل ای را با قوانینی که دارااست، پیدا نمائید. در انتها هم معلوم نمی‌نماید که‌این شخص آیا حقیقتا خریدار حقیقی می‌باشد یا این که نه.

امروزه معاش های خیلی پیچیده گردیده و عموم طاقت ندارند تا بازه زمانی متعددی را صرف یافت کردن و یا این که خریداری کردن یک منزل نمایند.

آن‌ها در وب با یک جستجوی بی آلایش وارد او‌لین و یا این که دو‌مین سایتی که درین حوزه کار می نمایند، گردیده و با به کار گیری از امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد، به‌دنبال منزل متبوع می گردند.