سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وردپرس چیست؟ چرا وردپرس را انتخاب کنیم؟


وردپرس چه است؟ وردپرس یک سیستم  طراحی سایت خودرو    مدیر محتوا (Content Managment System) مجانی بر طبق گویش اپ نویسی PHP می‌باشد که با تجهیزات فراوانی که در دست طراحان تارنما قرار داده توانسته به یکی پربازدید ترین سیستم های مدیرت محتوا تبدیل گردد. وردپرس در بالا فقط یک سیستم مجانی بلاگ نویسی بود که تجهیزات نیکی را در چنگ بلاگ نویسان قرار می‌اعطا کرد (همچون بلاگفا...) و آن‌گاه تحت عنوان یک سیستم مدیرت محتوای متن گشوده برای مدیر وب سایت ها معرفی شد.

تارخچه وردپرس

تفاوت Wordprees.com با Wordprees.org در چه چیزی است؟
همان گونه که در صدر بیان شد وردپرس اولی توشه تحت عنوان یک پلتفرم بلاگ نویسی در دست یوزرها گرفت که بعداز اتفاق تروریستی 11 ستامبر در ایالات متحده توانست تحت عنوان یک کانال اجتماعی ابتدایی دربین کاربرانی که قصد ذکر احساسات و نگرش خویش را داشتند مبدل خواهد شد. این سیستم بر روی دامنه Wordprees.com همچنان فعال میباشد و شما با عضویت در آن صاحب و مالک یک وب لاگ با تجهیزات وسیع خواهید شد ولی با این تفاوت که شما حق اضافه و یا این که حذف قالب و پلاگین و یا این که تغیرات در کدهای هسته وردپرس را نخواهید داشت و صرفا از تجهیزات ارائه گردیده بوسیله مدیریت کانال فایده مند خواهید شد . به کارگیری از این خدمت به طور کامل مجانی هست و نیاز به خرید هاست و دامنه نیست.

البته در وبسایت Wordprees.org پایانی ورژن از سیستم مدیر محتوا وردپرس برای نصب و فردی سازی به وسیله یوزرها ارائه میگردد. همینطور درین تارنما شما به مخزن قالب ها و پلاگین های بدون پول وردپرس دسترسی خواهید داشت و با استعمال از مستندات بدون نقص این سیستم می‌توانید خویش قالب و پلاگین برای وردپرس پباده سازی فرمایید و آن را در بازار های مجازی و یا این که در خویش مخزن وردپرس به طور بدون پول متشر نمائید.

چرا بایستی از وردپرس استعمال کنیم؟
بعد از عرضه ورژن های تازه این سیتم مدیر محتوا به جهت متن گشوده بودن و پباده سازی پلاگین و قالب های فراوانی هم بدون‌پول و هم تجاری تصمیم به استعمال از این سیستم پرورش چشمگیری پیدا کرد تا جایی که فعلا بیش تر از 30 درصد تمام وب سایت های وب توان خویش را از وردپرس می‌گیرند. ولی سهولت استعمال و سرعت فعال‌ساز‌ی بلاگ / وب سایت / مغازه اینترنتی بوسیله وردپرس مهم‌ترین دلیل محبوبیت این سیستم نزد یوزرها به خصوص افرادی که حتی علم اپ نویسی ماهر ندارند شد.

اما نباید این سهولت استعمال و عشق وافر مبتدی ها به وردپرس سبب ساز شک وتردید در سعی این سیستم خواهد شد. یک مجموعه اپلیکیشن نویسی قدرتمند با جدیدترین تکنیک های اپ نویسی و تجهیزات مو جود سیستمی را پباده سازی کردند که هم از نظر امنیتی و چابکی آزمون خویش را به خیر پس داده میباشد و اینکه شما تا  چه حد از مزایای این سیستم بهرمند گردید به ترازو مهارت و علم شما بستگی داراست و غرض ما در لاراول اینترنت افزایش مهارت و علم یوزرها هست. دیدنی میباشد بدانید وبسایت هایی نظیر وب سایت کاخ سپید , نییورک پست , تویتا موتورز برزیل , سونی ترانه و بی بی سی ایالات متحده و راءس خبرها مایکروسافت با سیسیتم رئیس محتوای وردپرس پباده سازی و مدیر گردیده اند! در‌صورتی‌که علم نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت دراین باره بخصوص PHP داشته باشید به لهجه بی آلایش با ودرپرس هر کاری می‌توانید بکنید!

بعضی خصوصیت های ممتاز وردپرس
بدون پول و متن گشوده
جامعه بسط دهندگان بزرگ
نصب و فعال سازی سریع و سهل
گسترش پذیری بالا مشتمل بر هزاران قالب و پلاگین
قابلیت فردی سازی بالا و پباده سازی قالب و پلاگین برای به کارگیری های بخصوص
امنیت بالا با نصب اتوماتیک جدیدترین بروز رسانی ها و پلاگین های تجاری کارکشته دراین باره
قابلیت روش اندازه پلتفرم های گونانگون مثل بلاگ/ تارنما فردی / دکان اینترنتی/ دانشسرا آنلاین /کانال اجتماعی/ سالن مصاحبه /روزنامه خبری شرکتی و...