سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل و بررسی معایب استفاده از بوت استرپ

بوت استرپ قابلیت و امکان طراحی سایت خودرو  را برای عده ای که از رفتن به سمت کد نویسی هراس داشتند بسیار ریلکس نموده است.
بوت استرپ موجب ارتقاء چشمگیر سرعت و توجه در اپلیکیشن نویسی می گردد.
استعمال از تیم ابزار های بوت استرپ موجب میگردد تا وبسایت پباده سازی گردیده ظواهر استفاده کننده پسند تری نسبت به موقعیت پباده سازی دستی داشته باشد. همان دیگر بوت استرپ موجب ارتقا UI وبسایت گردیده و صورت استانداردی به خروجی فعالیت میدهد.
نوشته ی علمی دارای ربط: عوارض نیاز به پباده سازی ریسپانسیو

بوت استرپ (Bootstrap) چه می‌باشد؟

آنالیز و ارزیابی معایب به کارگیری از بوت استرپ
بعداز آنالیز و نظارت مزایای به کارگیری از بوت استرپ نیاز میباشد تا معایب آن را نیز تحلیل نماییم. با وجود مجموع مزایایی که برای این کادر ورک با ارزش ذکر شد ولی بوت استرپ خالی از عیب وجود ندارد. به عنوان مثال معایب بوت استرپ می شود به موردها پایین اشاره نمود.

تارنما های پباده سازی گردیده بوسیله بوت استرپ شباهت متعددی به یکدیگر دارا هستند.
بوت استرپ با شل کردن فعالیت نرم افزار نویس موجب گردیده تا امروزه خلاقیت کمتری نسبت به گذسته از برنامه نویس ها شاهد باشیم.
مقایسه بهینه سازی وبسایت پباده سازی گردیده با بوت استرپ و تارنما پباده سازی گردیده به وسیله اپلیکیشن نویس
درین قسمت میخواهیم وبسایت پباده سازی گردیده بوسیله قاب ورک بوت استرپ (Bootstrap) را از دید seo وب سایت با وب سایت پباده سازی گردیده بوسیله نرم افزار نویس به طور دستی، مقایسه نماییم.

در یک پاراگراف می قدرت خاطرنشان کرد از نگاه اصول بهینه سازی هیچ تفاوتی میان سایت های پباده سازی گردیده بوسیله اپ نویس به طور دستی و سایت های پباده سازی گردیده به وسیله قاب ورک بوت استرپ نیست. بوت استرپ صرفا کاری که می نماید این میباشد که سرعت و توجه مراحل ساخت وب سایت را ارتقاء میدهد و اصلا در اصول فنی تارنما خللی ساخت و ساز نمی نماید.