سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا از رنگ در طراحی سایت استفاده میکنیم

5. از رنگ ها در کجا استعمال کنیم
تنها چرا که شیفته رنگ تارنما خویش می‌باشید ، بدین مفهوم  طراحی سایت خودرو   وجود ندارد که می بایست از آن در همگی جا مصرف شود. فضای مقداری سپید یک ایده بسیار خوب میباشد تا منجر ساخت‌و‌ساز وقار بیشتر استفاده کننده در سایت خواهد شد.در حین گزینش رنگ بندی در ساخت سایت هنگامی قصد به به کارگیری از رنگها میگیرید، می بایست برای آن ها یک مقصود مشخص و معلوم داشته باشید .

منوها، باکس ها ، دکمه ها ، پیوندها و بخش های کاوش ، همگی این مورد ها مناطقی میباشند که می بایست از رنگ لوگو خویش در آن ها استعمال نمایید. این خصوصیت های اساسی وبسایت شما‌را پر رنگ می نماید و سبب ساز می‌شود در شکل نیاز یوزرها به انجام یک عمل ، آنها‌را به راحتی مشاهده نمایند.
رنگ های ضد و نقیض – همان گونه که اشاره کردیم ، از رنگ های ضد و نقیض برای تماس با موردها یک کار به کارگیری میشود ، چون اعتنا آن‌ها‌را جلب می نماید.
رنگ های کنتراست بالا (سیاه و سپید) – هر جا متن متعددی وجود داراست ، بایستی از رنگ های کنتراست بالا به کارگیری نمائید که با لوگو شما رقابت نمی نماید. سیاه و سپید برای این بخشها شایسته ترین مورد میباشد چون در کنار هم قرائت متن را سهل وآسان می نماید. متن سیاه با دور نما سپید یک کنوانسیون استاندارد برای متن در اینترنت میباشد.
هم اکنون که بصورت بدون نقص درخصوص رنگ بندی در طراحی وب سایت اشاره کردیم، اذن دهید نگاهی به یکسری مثال از وبسایت ها بیندازیم!

 

 

رنگ بندی تارنما اپل

 

 

رنگ بندی در وبسایت اپل
اپل دارنده یک لوگو مشکی میباشد. و رنگ وبسایت اپل سپید و سیاه میباشد که به خیر و خوبی همگی تولید ها و تصاویر این موسسه را به اکران می گذارد. البته همان طور که در مطالب بیان کردیم از رنگ سوم برای دکمه خرید به کارگیری کرده است.

 

 

رنگ بندی در طراحی وب شاپرک

 

 

رنگ در تارنما شاپرک
در وبسایت شاپرک همانگونه که مشاهده میکنیم از دو رنگ سپید و آبی‌رنگ مصرف شده میباشد و رنگ سو‌مین نیست. البته یک دکمه اساسی وجود داراست که در نصیب بالایی وب سایت وجود دارااست و برای اینکه مخاطب ریلکس خیس این آیتم را در وبسایت پیدا نماید از رنگ سبز که منطبق با رنگ آبی‌رنگ نیز دارا می‌باشد مصرف شده میباشد.و این دکمه بصورت بی نقص در تارنما چشمگیر میباشد و متن نیز به راحتی قابل قرائت میباشد.

 

 

درصورتی که پیرو راهی برای بهبود تارنما خویش و ساخت‌و‌ساز علت در مشتریان برای انجام اقدامات خاص می باشید ، به کار گیری درست از رنگ ابزاری بسیار مؤثر برای دستیابی به‌این غرض میباشد. برخورد های شخصی و فرهنگی نسبت به رنگ های خاص ممکن میباشد گوناگون باشد ، البته به کار گیری درست از رنگ در سایت به صورت مداوم اعتنا اشخاص را جلب می نماید.