سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه زمانی اقدام به طراحی مجدد سایت کنیم؟

 

در‌این مقاله به ذکر مواقعی میپردازیم طراحی سایت خودرو  که نشان از لزوم پباده سازی دوباره تارنما دارا هستند و درباره‌ی یک پباده سازی خوب بهینه سازی گردیده حرف میکنیم.

 

 

پباده سازی یک وب سایت کاربردی هیچگاه یک شبه حادثه نمیفتد. یک پباده سازی پویا و مدرن نیاز به صرف برهه زمانی، انرژی و احتمالا پول فراوانی داراست. مانند دیگر تکنولوژی ها وب نیز با سرعت فراوانی در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. یوزرها از دستگاه های مختلفی برای دیدن وب سایت ها به کارگیری می نمایند. برای اینکه یوزرها بتوانند در وبسیات شما مانور دهند و به راحتی با آن عمل نمایند، شما نیاز به آپ تو دیت های دائمی در ساخت وب سایت seo دارید.

 

علاوه بر این گوگل همواره در حالا تغییر‌و تحول بر روی الگوریتم های خویش میباشد و تجربه کاربری تارنما بر روی مرتبه آن نیز تاثیر گذار میباشد. به صورت خلاصه شاید شما متوجه این قضیه نشده باشید که وبسایت شما نیاز به یک اورهال و پباده سازی دوباره مهم دارااست. آپ تو دیت رسانی کد های تارنما در دور نما آن قادر است اثرگذار باشد البته آرم هایی وجود دارااست که به ما مستقیما اعلام می نمایند که فعالیت از تغییرات کوچک قبل و وبسایت خویش را بایستی پباده سازی دوباره کنیم.

 

در‌پی مقاله به ذکر این نماد ها میپردازیم که همه دلیلی بر لزوم پباده سازی دوباره وب سایت میباشد.

 

بانس ریت بالا

داده های چک وب سایت شما علاوه بر چگونگی عمل یوزرها داده ها بیشتری را نیز در دست شما قرار میدهد. این اطلاعات نیاز تارنما به seo را نیز به ما اعلام می نمایند. یک کدام از مهم‌ترین شاخصه ها، بانس ریت تارنما میباشد. تصویر تحت اسکرین شاتی از برگه Google Analytics یک وب سایت است. این ورقه مرتبط با نصیب Traffic در پایین گروه منوی Acquisition است.

 

بانس ریت بالا

 

بانس ریت، نرخ فرارو گریز یوزرها از وبسایت می‌باشد. ولی چه عواملی موجب فراروگریز یوزرها از وبسایت میشود. تنی چند از آنان عبارتند از:

 

سرعت بار گذاری بسیار زیر صفحه های

گوگل همواره صفحه های دارنده داده ها کیفیت خوب خیس را در سکو های بالاتری جهت اکران به یوزرها قرار می دهد. طبق الگوریتم های گوگل، تارنما های با سرعت فراتر اقبال بیشتری در دریافت کردن سکو های فراتر دراند. یک وبسایت سریع، خیر صرفا از لحاظ بهینه سازی نیز کارکشته خیس میباشد، بلکه بر روی یوزرها نیز تاثیر مثبت میگذارد تا صفحه ها بیشتری را مشاهده نمایند. یوزرها معمولا با مشاهده یک وب سایت بسیار نماید، آن را شکاف می نمایند.

 

سرعت وب سایت خویش را میتوانید بوسیله ابزارهای مختلفی مانند PageSpeed Insights Tool آزمایش نمایید. درصورتی که که سرعت وبسایت شما درین ابزار خوب تحلیل نشد، دلیلی بر پباده سازی دوباره وبسایت وجود ندارد. به دلیل آنکه بیشتر مواقع با انجام تغییرات کوچکی می اقتدار سرعت وب سایت را بهبود اعطا کرد. البته سرعت بار گذاری ذیل قادر است فاکتور موثری برای پباده سازی دوباره وب سایت باشد.

 

ابزار PageSpeed Insights Tool

 

خطاهای فنی

مشاهده کنید آیا ترازو بانس ریت تارنما به صورت ناگهانی ارتقا یافته؟ میران هنگامی که یوزرها در وبسایت می‌مانند را ارزیابی فرمایید. چنانچه این واحد سنجش بازه زمانی در‌حد تعدادی ثانیه بسیار کوتاه میباشد، احتمالا با خلل خطای 404 مواجه باشید. از حیث یوزرها نگاهی به وبسایت بیندازید (برای مثال از مرورگر متفاوتی استعمال فرمایید). همینطور می‌توانید از کنسول گوگل برای چک ایرادات استعمال نمایید.

 

خطاهای فنی وب سایت

 

تجربه کاربری ضعیف

آیا وارد وب سایت هایی گردیده اید که به خیال وسعت بالای پنجره های پاپ آپ، نتوانسته اید محتوای مهم ورقه را مشاهده کنید؟ گوگل این سیرتکامل تارنما ها را با جریمه مواجه می نماید و یوزرها نیز در حالتی‌که که نتوانند مقاله متبوع را مشاهده نمایند، تارنما را سوراخ می نمایند.

 

این اختلال می‌تواند از ضعف ناوبری تارنما نیز باشد و عدم در دسترس بودن منو ها و دسترسی ضعیف به بقیه بخش های وبسایت نیز برای مثال مواردیست که قادر است این خلل را به وجود بیاورد و موجب ارتقا بانس ریت شود.