سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات و قابلیت های سایت داینامیک


پویایی محتوا و بخش طراحی سایت خودرو   های مختلف با استفاده از قابلیتهایی چون: مدیریت صفحات، مدیریت و دسته بندی مطالب، مدیریت منوها و زیر منوها، مدیریت گالری عکس و ویدیو، مدیریت اخبار، مدیریت محصولات، مدیریت نظرسنجی ها و نظرات کاربران و ...

افزودن بی نهایت صفحه و زیر صفحه
قابلیت تعامل کاربران با سایت بصورت خودکار نظیر: ثبت نام، ارسال نظرات، پر کردن فرم و نظرسنجی و ...
امکان جستجوی پیشرفته محتوای سایت
امکان درج انیمیشن بصورت فلش، اسلاید و بنرهای تبلیغاتی
  کلیه موارد فوق در یک پنل مدیریت با دسترسی اختصاصی برای مدیر یا مدیران سایت می باشد که کاملا به زبان فارسی بوده و کار با آن نیاز به هیچ تخصصی ندارد.
هزینه طراحی سایت داینامیک چقدر است؟
هزینه طراحی سایت دینامیک توسط  وب به امکانات و قابلیتهایی بستگی دارد که صاحب سایت می خواهد در سایت خود داشته باشد یا امکانات ویژه ای که برای کاربران می خواهد محیا کند. این امکانات را معمولا صاحب سایت به ما اعلام می کند اما کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت لیزارد وب نیز با توجه به اهداف و برنامه های شما به منظور توسعه تجارت و کسب و کارتان، به رایگان به شما مشاوره می دهند که چه امکاناتی برای شما مفید و چه امکاناتی مورد نیاز نمی باشد.

 

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت داینامیک توسط لیزارد وب:
سیستم مدیریت محتوای کاملا فارسی که از پایه توسط متخصصان لیزارد وب توسعه داده شده است.
استفاده از فناوری پیشرفته PHP در برنامه نویسی و پایگاه قدرتمند My SQL.
رابط کاربری ساده و مناسب که تجربه کاربری راحتی را برای مدیر سایت در رسیدگی به امور بخش ها و مطالب مختلف سایت فراهم می کند.
امنیت بالا و مطمئن.
پشتیبانی مداوم و ارتقاء نرم افزار
ایده آل برای سئو (ارتقاء سایت در موتورهای جستجو). لیزارد وب تضمین می کند تمام نیازمندی های یک مدیر سایت جهت بهینه سازی ساختار و محتوای سایت برای موتورهای جستجو در سیستم مدیریت محتوای سایت های دینامیک ما فراهم شده است و مدیر سایت هیچ دغدغه فنی از این لحاظ نخواهد داشت.