سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 ویژگی طراحی سایت خلاقانه و فنی

 

خلاقیت در پباده سازی  طراحی سایت خودرو  دیدنی و استفاده کننده پسند(UI/UX) و منحصربه‌فرد، شم اعتماد رو به بازدیدکنندگان انتقال میده.

خلاقیت در مدل سازی وبسایت و ارتقاء سرعت وبسایت، مهمترین خصوصیت برای تارنما شما محسوب میشه. هر سایتی با هر ظاهری در صورتی‌که نماید باشه، کوشش وب سایت رو زیر میاره و برای بهینه سازی هم ابدا خوب وجود ندارد.

ریسپانسیو به معنای عکس العمل گرا بودن میباشد . یعنی هنگامی که یک تارنما پباده سازی می‌گردد بایستی در کلیه دستگاه ها اعم از کامپیوتر ، تبلت ها و تلفن های یار و همدم به طور استاندارد اکران داده گردد . این خصوصیت یکی خصوصیت های مهمی میباشد که قطعا می بایست بوسیله کمپانی طراح وب سایت رعایت و اجرا بشه و یکی‌از موردها اصلی در بهینه سازی وب سایت میباشد.

خلاقیت در ایجاد محتوای با کیفیت برای بهینه سازی جهت تبدیل بازدیدکننده به مشتری میتونه امداد به ارتقا فروش و ارائه سرویس ها اون کسب و فعالیت کنه.

پنل مدیریتی بی آلایش و کاربردی با ناوبری شل، مدیر تارنما رو شادی بخش می کنه.

امنیت برای ساخت سایت رو نباید دسته معدود گرفت.با دقت به هکرهای جانور در بازار رقابت در وب جهانی می بایست نوع کدنویسی شرکتهای ساخت وب سایت می بایست استاندارد و seo گردیده باشه بطوریکه در سرویس ها پشتیبانی کمپانی ساخت وب سایت بایستی هسته اپلیکیشن و ابزارها رو آپ دیت نگه داره.

بیشتر بخوانید: نوشته‌ی علمی 10 خصوصیت ساخت سایت ماهر و امروزی

بها طراحی وب

بها ساخت وب سایت متناسب با نوع درخواست شما و نیازمندی هایی که دارید مختلف و متنوع می‌باشند . برای اینکه بتوانید ارزش طراحی وب سایت مطلوب خویش را پیدا فرمایید به شما یک کادو ویژه نثار می کنیم. در لینک و پیوند پایین کلیک فرمایید و پست الکرونیکی تون رو تایپ نمائید تا پوشه نیازسنجی طراحی وب برای شما به آدرس اینترنتی تون ارسال بشه. در‌این فولدر مجموع اناناتی رو که ممکنه نیاز داشته باشید لیست گردیده با صرف 1 ساعت برهه زمانی در مالامال کردن اون، هم کمپانی طراحی وب سایت میفهمه که شما چی میخوایید و هم خودتون نسبت به جنبه هایی که شاید اندیشه نکرده باشید، عمیق میشید.

 

کادو ایزی اینترنت به شما : فرم نیازسنجی پیش از ساخت وب سایت

مجموع عملکرد ما در ایزی اینترنت بر اینه که قیمتی سنجیده و استاندارد ارائه دهیم. برای استعلام ارزش ساخت سایت می‌توانید به ورقه ارزش ساخت سایت ایزی اینترنت مراجعه نمایید

 

سرویس ها دیجیتال مارکتینگ

کمپانی پباده سازی سایتی که در مورد ارایه سرویس ها دیجیتال مارکتینگ مسلط باشند می‌توانند برای مشتریان خویش فایده متعددی را به همدم آورند . اینکه فقط شرکتی برای شما سایتی پباده سازی نماید سوای اعتنا به دیجیتال مارکتینگ، عملا نمی توانید از وبسایت خویش برخورد و درآمد خوب کسب نمائید. چون ادله اساسی طراحی وب سایت، بازاریابی در وب یا این که به عبارتی به کار گیری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میباشد .

 

هرچقدر طراح تارنما شما در مورد دیجیتال مارکتینگ تخصص بیشتری داشته باشد می‌تواند به رویش تارنما و کسب درآمد شما یاری شایانی نماید. نحوه های گوناگون تبلیغاتی برای ارتقاء بازدید از تارنما وجود داراست که طراح وب سایت با استعمال هر کدام و پیاده سازی آنان بر صفحه ها مقصود وب سایت می‌تواند به پرورش فروش وبسایت شما و سرویس ها شما یاری دهد.

 

یک کدام از کتاب های الکترونیکی نیکی که به وسیله مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایزی اینترنت برای آغاز آپ ها ترجمه گردیده رو میتونید به بدون پول دانلود و مطالعه نمائید. این کتاب معدود وسعت و مدل با تیتر \"راهنمای دیجیتال مارکتینگ برای شروع آپ ها\" به شما نثار میگردد.

 

 

سرویس ها پشتیبانی بلند مقطع

چند تعهدات و سرویس ها بعداز تحویل وب سایت به مشتری مثل: فراگیری در دست گرفتن پنل وبسایت، جواب به سوال های مشتری ها، پشتیبانی درصورت داشتن قرارداد پشتیبانی از وب سایت به طور 24ساعته، در برخی موردها هم پشتیبانی و یا این که یادگرفتن بهینه سازی و فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا به کارکنان مشتری یا این که سرویس ها مشورت کردن و اجرای دیجیتال مارکتینگ مانند رپورتاژ اگهی، نشانی اینترنتی مارکتینگ، seo، ساخت و ساز محتوا، تبلغات گوگل و ... میتونه جزو سرویس ها پشتیبانی ساخت سایت قلمداد بشه. این نوع سرویس ها به هر کمپانی و کسب و کاری اعتبار میده و اون رو از موسسات حریف متمایز میکنه.

 

انجام سرویس ها پشتیبانی نیز می تواند آیتم بسیار مهمی باشد به این دلیل‌که مطمئنا پس از عملیات طراحی وب احتیاج به انجام تغییرات در وب سایت خواهید شد و یا این که به مشکلاتی بر میخورید که نیاز به پشتیبانی فنی و یا این که آموزشی خواهید داشت.

 

بدین ترتیب در تعیین کمپانی طراح وبسایت توجه نمایید تا پشتیبانی طولانی زمان را در فرایند عمل خویش بگنجاند.برخی از شرکت های با تبلیغ ساخت وب سایت ارزان سعی در این دارا هستند که صرفا یک تارنما ضعیف، بی کیفیت در سطح زیر عرضه نمایند و مطمئنا پشتیبانی هم در عمل وجود ندارد.

 

ایزی اینترنت: کمپانی ساخت سایت با بیش تر از 14 سال تجربه

ما در ایزی اینترنت با شرکتهای زیادی برای seo وب سایت و سئو وب سایت مشتریان همیاری داریم و توانسته ایم با دقت بر روی عبارات کلیدی متبوع، وب سایت خویش و مشتریان را در برهه زمانی مقطع رقم خورده به مقام بالاتری در گوگل افزایش دهیم.

 

عقد قرارداد طراحی وب سایت به طور تماما اصولی و مطابق با نیاز مشتری، عقد قرارداد پشتیبانی به 2 شکل ساعتی برهه زمانی دار و یا این که قرارداد سالیانه، ارایه سرویس ها دیجیتال مارکتینگ مانند seo، ساخت و ساز محتوا، پست الکرونیکی مارکتینگ، رپورتاژ اطلاع رسانی و تبلیغات گوگل بوسیله کارشناسان دارنده گواهینامه از گوگل، ارائه مثال شغل های ماهر طراحی وب سایت با بیش تر از 100 پروژه سازمانی و سری و همینطور اخذ 4 تندیس بعنوان شایسته ترین وبسایت های جمهوری اسلامی ایران از فستیوال اینترنت و گوشی، مهر تاییدی میباشد از بضاعت و توان های فنی و تعهد اخلاقی ما بعنوان یک کمپانی دارای اعتبار ساخت سایت در کشور‌ایران که بواسطه عملکرد دائمی در کسب اعتماد مشتریان مان نتایج شده‌است.