سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت به صورت داینامیک

dvr
پباده سازی منحصر
برای مشتریان طراحی وب بازرگانی متمایز بودن طراحی سایت خودرو   وب سایت با همکارانشان اهمیت داراست. شما تحت عنوان رئیس تارنما می بایست نیازها و مراد های خویش را با طراح مطرح کرده تا وی با اعتنا به حوزه‌ کاری و ذوق وسلیقه شما بتواند وبسایت مطلوب و خیر و خوبی را برایتان پباده سازی کند، بعد از تایید و تحویل تارنما می‌توانید مطالب باطن تارنما را تغییر‌و تحول دهید.

archive
بایگانی بدون نقص
مرتب سازی و نظم دهی وب سایت تاثیر متعددی در seo و اعتبار وبسایت داراست. در هنگام طراحی وب سایت بازرگانی بهتر میباشد مطالب دارای ارتباط باهم در دسته بندی های مشخصی قرار بگیرند، تقسیم بندی هایی مانند مقاله ها، خبر‌ها و ویژه طومار ها، پروژه ها، سرویس ها و… که موجب آسانی در دسترسی به هر مقاله می شود.
طراحان ابر آی تی با اعتنا به اهمیت ساخت سایت بازرگانی و کاربرد ارتباطی آن با سرمایه گذاران و مشتریان راجع‌به واردات و صادرات و همینطور رعایت نکات و استانداردهای جهانی طراحی وب به شما در فعال سازی وبسایت بازرگانی خویش یاری می نماید. در پی بعضا از امکاناتی که در ساخت سایت بازرگانی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد را به شما معرفی خوا‌هیم کرد، ولی در حالتی که نیاز به مورد ها بیشتری در وب سایت خویش دارید با طراحان ما فی مابین بگذارید.

ساخت سایت به طور داینامیک
تارنما های داینامیک به شما قابلیت تغییرات در ساختار و قالب را میدهند. ما سایتی داینامیک مبنی بر ضوابط و استاندارد های گوگل و رعایت نکات seo در سطوح بین المللی به شما ارائه خوا‌هیم اعطا کرد البته در شکل لزوم و به دلیل به روزرسانی، این قابلیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت که تغییرات موردنیاز را اعمال کنید.

طراحی وب یک سری زبانه
از آنجایی که وب سایت های بازرگانی نیاز به ارتباطات برون مرزی دارا‌هستند، طراحی وب بازرگانی به صورت دو یا این که یکسری زبانه شکل می‌گیرد که تعیین گویش متبوع با مشتری بوده و عموما گویش های میان المللی مانند لهجه انگلیسی آیتم بهتری میباشد.

طراحی وب ریسپانسیو
همان گونه که پیشین خیس توضیح دادیم ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن وبسایت به دلیل استعمال خیل‌عظیم اشخاص از دستگاه هایی مانند گوشی و تبلت از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و پباده سازی یک وب سایت واکنشگرا یک کدام از سرویس ها مجموعه ابر آی تی می‌باشد.

تولید دسته بندی ها
یکی از دیگر از امکاناتی که در ساخت سایت بازرگانی انجام خوا هیم اعطا کرد تولید دسته بندی های متعدد از محصول ها وارد شده و صادراتی یا این که مقاله ها، خبر ها و هر مقاله دیگر در مورد شغلی مشتری میباشد. در هر یک از این دسته ها با ورود به پنل رئیس میتوانید مطالب مختص به آن دسته را قرار دهید.

معرفی سابقه و رزومه کمپانی
برگه ای در تارنما به تاریخچه و چگونگی تکوین کمپانی، سابقه و سوابق کاری، معرفی سرویس ها و مجموع داده ها مرتبط با کمپانی بازرگانی شما تخصیص میدهیم تا بتوانید خویش را به اشخاص گوناگون معرفی نمائید و همینطور بازرگانان و همکارانتان نیز شمارا به خیر بشناسند.