سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فریمورک لاراول


فریمورک لاراول
چرا بایستی از یک فریمورک PHP استعمال کنیم؟

فریمورک لاراول در سال 2011 معرفی و تخت گاز به دوست داستنی‌ترین فریمورک PHP متن گشوده و بدون پول در عالم تبدیل شد.  طراحی سایت خودرو شما میتوانید با به کارگیری از لاراول به راحتی اینترنت اپ‌های پیچیده و توسعه یافته بسازید؛ و ولی این عمل را به سریع‌ترین موقعیت ممکن انجام دهید. یعنی بسیار سریع‌خیس از فریمورک‌های PHP دیگر! در واقع لاراول گسترش نرم‌افزار را برای شما بسیار سهل می‌نماید. این سادگی بدین استدلال میباشد که‌این فریمورک نصیب‌های روتین اپ مثل سیستم روتینگ، سشن ها، سیستم کش و احراز نام‌و‌نشان را از پیش فراهم نموده است.

چرا بایستی از فریمورک لاراول استعمال کنیم؟
لاراول برای اجرای پروژه هایی با بک اند پیچیده بسیار مطلوب میباشد. نصب و فعال‌سازی آن به شدت سهل میباشد و بخش اعظمی از نصیب‌های زمانبر اپ را از پیش مهیا نموده است. در واقع لاراول، فریمورکی آکنده‌از تجهیزات متعدد فراهم میباشد. شما می توانید به راحتی با استعمال از Migration دیتابیس خویش را فراهم نمایید، ذیل معماری MVC اپ بنویسید و از تجهیزات مختلفی مثل امنیت توسعه یافته، سیستم روتینگ، احراز نام و نشان و موتور قالب Blade لاراول به کارگیری نمایید.

در شرایطی که قصد اجرای پروژه‌های سازمانی یا این که B2B را دارید لاراول قادر است از شایسته ترین آیتم‌های شما باشد. سرعت و امنیت لاراول متناسب با ترند‌های روز اپ نویسی میباشد و میتوانید با خیال و خاطر سهل و آسان برای پروژه‌های گسترده خویش به آن اعتماد فرمایید. البته در‌حالتی که پروژه شما یک پروژه کوچک و عده و جور میباشد بهتر میباشد روی گزینش فریمورک بزرگی مانند لاراول مقداری تجدید لحاظ نمائید!

چرا می بایست از فریمورک کدایگنایتر استعمال کنیم؟
چرا بایستی از یک فریمورک PHP استعمال کنیم؟

کدایگنایتر فریمورکی میباشد که تحت عنوان یک فریمورک بسیار کوچک مشهور میباشد. در واقع وسعت کل پوشه‌های این فریمورک به یاور مستندات آن صرفا 2 مگابایت میباشد! این فریمورک قادر است برای پروژه هایی که به انعطاف پذیری بالایی احتیاج دارا هستند بسیار مطلوب باشد. کدایگنایتر ماژول‌های مهیا بخش اعظمی داراست که به شما یاری می‌نمایند نرم افزار هایی با کامپوننت‌های دارنده امکان به کار گیری دوباره (Reusable) بسازید.

چرا از کدایگنایتر به کار گیری کنیم؟

کدایگنایتر یک فریمورک ایده آل برای نو کاران و بسیار مدل و رمز راست میباشد. خلاف اکثر وقت ها فریمورک ها، شما می توانید سوای هیچ دردسر یا این که پیش موضوع خاصی آن را نصب فرمائید. به جهت همین نصب شل و ولی داشتن مستندات مصور، کدایگنایتر برای یوزرها نو کاری که به کارگیری از فریمورک را برای اولی توشه تجربه می‌نمایند بسیار عالی میباشد.

در صورتی‌که قصد دارید یک نرم‌افزار مقیاس پذیر (Scalable) بسازید کدایگنایتر یک مورد مطلوب برای شماست. این فریمورک از معماری MVC استعمال می‌نماید و دارنده سیستم ارور هندلینگ عالی، ابزارهای امنیتی و مستندات بی آلایش و جامع میباشد.

به نسبت بقیه فریمورک ها، کدایگنایتر یک فریمورک بسیار سریع میباشد و تلاش بالایی از خویش نشان میدهد. این خصوصیت کدایگنایتر را برای اپ‌های مدل و سریع روی سرور‌های عادی، به یکی شایسته ترین آیتم‌ها تبدیل می‌نماید.

البته بهتر میباشد یک هشدار صادقانه به شما بدهیم! در حالتی که قصد ساختن یک اپ بسیار امن را دارید به کدایگنایتر تاءمل نکنید! به دلیل آن که نشر ورژن‌های فریمورک کدایگنایتر یه خرده سوای قاعده و نا مرتب میباشد.

فریمورک Yii 2
فریمورک yii

تلفظ اسم این فریمورک پاره ای ایراد به لحاظ میرسد ولی میتوانید آن را چیزی مشابه به یی تلفظ فرمائید! Yii مخفف عبارتی به معنای \"آره همینه!\" (Yes! It is!) و در واقع اسم یک فریمورک معمولی و تکامل یافته میباشد! در واقع شما با یک فریمورک با سعی بسیار بالا و بر اساس کامپوننت PHP راز و عمل دارید که می توانید با به کارگیری از آن اینترنت نرم افزار‌های امروزی بسازید. Yii فریمورکی مطلوب برای همگی گونه های اینترنت نرم افزار میباشد و به همین ادله تحت عنوان یک فریمورک کلیه منظوره آوازه دارااست.

چرا از Yii به کار گیری کنیم؟

فریمورک Yii روند نصب راحتی دارااست. به علاوه، خصوصیت‌های امنیتی این فریمورک آن را برای اینترنت نرم‌افزار هایی که مستلزم امنیت بالا می باشند، مانند CMS ها، انجمن ها، پرتال‌ها و یا این که بقیه پروژه‌های وسیع و تجاری به مورد ای مطلوب تبدیل می‌نماید.

فریمورک Yii مدعا سرعت و سعی میباشد! تجهیزات این فریمورک بسیار بزرگ میباشد و به توسعه و گسترش دهندگان اذن می دهد سوای تایپ کردن کدهای تکراری و بعضی پیچیده SQL اینترنت نرم‌افزار بسازند. چرا‌که Yii از سبک ORM برای اتصال به دیتابیس به کارگیری می‌نماید. یعنی قادر است مجموع دیتابیس پروژه را به طور شی ءها (Objects) ببیند.

Yii دارنده یک مجموعه تخصصی توسعه و گسترش میباشد که در پیشرفت پروژه همیاری می‌نمایند. ضمنا این فریمورک مانند لاراول دارنده یک جامعه کاربری پهناور میباشد. بدین ترتیب هر بازه زمانی که در استعمال از آن به مشکلی برخوردید میتوانید آن را در انجمن‌های Yii بیان نمایید و از دیگر بسط دهندگان امداد بگیرید.

فریمورک Yii بسیار پهناور میباشد. شما می توانید نسبتاً کل قطعه کدهای هسته اساسی این فریمورک را فردی سازی فرمایید. اما در‌صورتی‌که در استعمال از این فریمورک یک مبتدی و تازه کار میباشید می بایست خویش را برای یک مسیر یادگیری طولانی مهیا فرمایید!

فریمورک Phalcon
فریمورک فالکون

فریمورک فالکون یک فریمورک فول استک میباشد که در سال 2012 بر مبنا معماری MVC و با گویش‌های C و C++ نوشته و منتشر شد. فالکون یک C-extension میباشد. ولی این به چه مضمون‌ میباشد؟ C-extension بودن فالکون یعنی کل سورس کد این فریمورک از پیش به لهجه C ترجمه شده‌است. برای تذکر بایستی بگوییم که لهجه اپ نویسی PHP بر اساس لهجه C مندرج میباشد. به این ترتیب سورس کد فالکون دیگر احتیاجی به ترجمه شدن به گویش C ندارد. این خصوصیت فالکون را به مالامال سرعت‌ترین فریمورک PHP تبدیل نموده است!