سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع کار در طراحی وبسایت با HTML

شروع کار در طراحی سایت با HTML

 

 

میتوانید فکر کنید  طراحی سایت خودرو  یک بازه پیش از ابداع وب تارنما ها وجود نداشتن و کتاب هایی که بر روی برگه چاپ میشدند به شدت محدود و منبع مهم شما بودند. امروز شما میتوانید یک مرورگر اینترنت را گشوده فرمائید، موتور جستجوی خویش را تعیین نمائید و آغاز به کاوش فرمایید. هر سیرتکامل اطلاعاتی که قابل تصور شما باشد در اختیارتان جای‌دارد . در‌این نوشته‌ی علمی تیم لاراول اینترنت قصد دارا‌هستند به شما نشان دهند که چه طور وبسایت های خویش را با استعمال از دو گویش رایج کامپیوتری HTML و CSS تولید فرمایید. پیش از آغاز یادگیری و روش ساخت سایت ها با HTML و CSS، اساسی میباشد که تفاوت های در بین این دو گویش و برخی اصطلاحات رایج را فهم نمایید.

 

 

 

HTML و CSS در طراحی وب چه کاری انجام می‌دهند ؟

HTML، گویش علامت گذاری متن میباشد . ساختار محتوایی آن برای مثال، عنا وین، گزاره ها یا این که تصاویر است . CSS، یا این که Cascading Style Sheets، یک گویش ارائه گردیده برای ساخت‌و‌ساز ظواهر محتوا میباشد، مثلا، فونت ها یا این که رنگ ها. دو لهجه - HTML و CSS - جدا از یکدیگر می‌باشند . CSS نباید در درون یک گواهی HTML نوشته خواهد شد و بالعکس. تحت عنوان یک ضابطه، HTML مدام محتوای را اکران میدهد، و CSS مدام ظواهر آن محتوای را نشان میدهد. با فهم و شعور این تفاوت دربین HTML و CSS، بیایید به جزئیات بیشتر HTML بپردازیم و در نوشته‌ی‌علمی بعدی درباره ی css و کوشش آن توضیح میدهیم چنانچه تا به درحال حاضر با HTML شناخت نداشته اید ، احتمالا با اصطلاحات نو و غالبا تعجب آور روبرو خواهید شد. با سپری شد بازه زمانی، بیشتر و بیشتر با کلیه آنان آشنا خواهید شد، البته سه اصطلاح مشترک HTML که برای استارت موردنیاز میباشد، عنصرها، برچسب ها و مشخصات میباشند.

 

شعور ساختاری کدنویسی در HTML

طراحان عناصری که در ساختار و محتوا نیاز میباشد را در یک شیت تعریف و تمجید می نمایند. بعضا از موادتشکیل دهنده که اکثر زمان ها به کار گیری میگردند دربرگیرنده سطح های مختلفی از عنا وین ، جمله ها و ... است .

 

موادتشکیل دهنده با به کار گیری از براکت های زاویه کمتر و بیشتر <> که به آن تگ می‌گویند شناخته می‌شوند ، به این ترتیب ، یک عنصر به طور پایین نوشته میشود :

 

 

 

 

 

نمونه از تگ لینک (link) با جزئیات

 

 

 

 

ساختار یک شیت ی HTML

 

 

در نوشته‌علمی ی بعدی توضیحات کلی درباره ی همه تگ ها و خصوصیت های آن‌ها خوا هیم پرداخت .