سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان پایتون در طراحی وب

.بازی با متون:
تا  طراحی سایت خودرو حال عملکرد کرده‌اید آخر یک ماجرا را تغییر‌و تحول بدهید یا این که اصطلاحا حرفه فیکشن بنویسید؟ رشته فیکشن، داستانی میباشد که بوسیله هوا داران یک شخصیت نوشته میگردد و با تغییر تحول در جزئییات، ماجراها عوض میگردند و یا این که کلا یک روایت نو رفتار میشود.

پایتون هم شیدا تغییر تحول جزئییات میباشد؛ به این ترتیب به نرم‌افزار‌نویس‌ها اذن داده‌میباشد که هر وقت دوست داشتند دستی در جزئییات objectها ببرند و به مکان این‌که کلاس را از نخستین بنویسند در به عبارتی کلاسی که نفر قبل تعریف و تمجید کرده‌میباشد، برخی از مختصات شی را تغییر‌و تحول بدهند.

از جمله در حالتی که نفر پیشین در به عبارتی دنیای وستروس، جفری را یک بشر بد تمجید کرده، شما می توانید یکی‌از دو تا کد را تغییر تحول بدهید و جفری را تبدیل به بشر خوب داستان فرمائید. به‌این خصوصیت دیدنی و جالب پایتون، متن‌گشوده میگویند. نرم افزار‌های متن‌گشوده را می‌قدرت به راحتی خاطر نشان نمود و یک‌جورایی آخر ماجرا‌ها را تغییر‌و تحول بخشید.

در غایت خوب میباشد بدانید اپ‌های متن گشوده یا این که open source این ایام حسابی طرفدار دارا هستند و روز آپ تو دیت به تعدادشان اضافه می‌گردد.

4.آچار فرانسه‌ا‌ی برای پروژه‌های گسترده:
هر کسی در عمرش، دستکم یک کدام از دو فیلم با مورد نبرد‌های جهانی چشم‌میباشد، نکته‌ی دیدنی درین فیلم‌ها این میباشد که همگی با یک لهجه واحد سخن می‌نمایند یا این که دست کم یکی از دو معنی کننده دارا هستند.

فعالیت کردن با داده ها زیاد هم، دست مقداری از یک نزاع دربین‌المللی ندارد در یک پروژه‌ی وسیع، دست کم تعدادی صد نرم افزار‌نویس درگیر به فعالیت می‌باشند، حال فکر کنید هر اپ‌نویس بخواهد فقط با زبانی که بلد میباشد بخشی از پروژه را جلو پیروزشود. مسلما حال و روز خوب پیش نمی‌رود و مجموع پروژه تبدیل به یک ناکامی گسترده میشود.

این‌جاست که فرماندهان پروژه‌های وسیع به سراغ پایتون می روند. پایتون هم معدود نمی‌گذارد و به خیال و خاطر تعبیروتفسیر‌پذیری متعددی که داراست، مثل یک ناجی فن‌ای به یاری پروژه‌های گسترده می آید.

Python به نرم افزار‌نویس‌ها این قابلیت را می دهد که با وجود داده و داده ها وسیع، گشوده هم بتوانند سوای دردسر فعالیت را از به عبارتی نصیب گذشته ادامه بدهند. گویش پایتون قابل فهم و شعور استو نیاز به تعبیروتفسیر ندارد. حال این‌ها یعنی چه؟ از جمله شما در حالتی که شما بخواهید بخشی از نرم افزار به طور اتومات پرینت گرفته بشود کافی میباشد درمیان کدها بنویسید:print. همین عمل معمولی سبب ساز میگردد ادامه دادن کدهای اپلیکیشن‌نویس گذشته برای نفر آن گاه راحت‌خیس باشد، و جدید در گرد‌همایی‌ها و یا این که هنگام بازبینی پروژه‌های وسیع، کل عمل‌ها با سرعت بیشتری پیش برود.

5.شناور میان پلت‌فرم‌ها:
پایتون کلا لهجه آرامی وجود ندارد و شیدا ماجراجویی میباشد، برای همین بدش نمی‌آید که کلیه‌ی پلت‌فرم‌ها را آزمون نماید. نرم‌افزار‌نویس‌ها هم که سرشان برای ماجراجویی درد می‌نماید دلداده این خواص python شدند و کاری کردند که پایتون به راحتی بتواند سوای تغییر و تحول در پلت‌فرم‌هایی مثل ios، android، solaris، macintosh و … اجرا بشود. بدین ترتیب از جمله در‌حالتی که شما یک نرم افزار را در ویندوز بنویسید میتوانید به راحتی یا این که با پاره ای تغییر‌و تحول، به عبارتی نرم‌افزار را در پلت‌فرمی دیگر مثل اندروید اجرا نمایید.

پایتون گویش اینترنت و تلفن همراه
6.توده رفقای خوب:
پایتون بین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی نوباوه‌ی اجتماعی خانواده بود و خیلی زود توانست در بین غول‌های فناوری و ارتباطات، دوست‌های خیر برای خودش دست و پا نماید. در صورتی‌که خصوصی به دفتر کار خاطرات پایتون بزنیم، میبینیم که python با بزرگانی مثل یوتیوب، ناسا، یاهو، گوگل، دراپ‌جعبه، موزیلا، اینستاگرام و … حسابی رفیق میباشد؛ به این ترتیب در حالتی که رویای عمل کردن فی مابین بزرگان را دارید، شاید بد نباشد محرمانه به پایتون بزنید و امکان‌های این نرم‌افزار را بسنجید.

سفارش نوشته‌ی‌علمی: 8 دانشسرا اپ ‌نویسی برتر در تهران

صفر تا صد نرم افزار پایتون
اکنون که فهمیدید پایتون چه امکان‌ها و مزایایی دارااست، شاید دوست داشته‌باشید محرمانه به قابل انعطاف‌افزارش بزنید تا با قابلیت و امکان‌هایش بیشتر آشنا بشوید.

ورژن‌ی نخستین‌ی پایتون دیگر به خاطره‌ها پیوسته و خویش خیدو هم به سراغش نمی‌رود، در ازای این روز ها دونسخه‌ی x.2 و x.3 از پایتون وجود دارااست که هریک امکان‌ها و کاربردهای خودشان را دارا هستند.

ورژن‌ی دوم پایتون نسبتا سابق‌خیس میباشد و هر روز هم از تعداد کاربرانش نادر میشود، ولی در قبال با بیشتر‌ کتاب‌منزل‌ها رابطه داراست و می توانید از کانال‌‌ی کدهای از پیش نوشته‌گردیده‌ی بزرگ‌تری استعمال‌نمایید؛ در مقابل ورژن‌ی سوم سرعت بهتری داراست و خیلی سریع‌خیس آپ دیت می گردد.