سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه راه اندازی سایت خودرو بدون برنامه نویسی

طراحی سایت خودرو

 

همانگونه که می دانید امروزه با پیشرفت و فرا گیرشدن اینترنت هر کسب و کاری به راحتی می تواند خود را به درجات بالا برساند. فعال‌سازی تارنما خودرو قدمی بزرگ در پیشرفت شما خواهد بود. امروزه نسبتاً همگی افراد زمانی قصد خرید ماشین دارند برای اطلاعات بیشتر و ارزش ها به صورت آنلاین کار می کنند و دنبال انواع حالت متفاوت می گردند.

 

ولی چنانچه فکر میکنید که طراحی وب خودرو طاقت فرسا است و شما نمی توانید کاملا تصور اشتباهی می باشد، چون شما به راحتی با قادر ترین سایت ساز فقید یعنی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بدون نیاز به هیچ دانش اپلیکیشن نویسی می توانید در چند دقیقه حرفه ای ترین سایت را فعال سازی فرمائید. که به‌دنبال ما قدم به قدم فعال سازی وبسایت را برای شما توضیح می دهیم و کاملا رویکرد به شما نشان می دهیم.

 

ساخت وب سایت خودرو را می توان به بخش های مختلفی تقسیم نمود به عنوان مثال:

ساخت سایت خرید، فروش و پیش فروش خودرو به صورت اینترنتی

ساخت سایت نمایشگاه خودرو

ساخت وب سایت معرفی و قیمت خودرو

طراحی وب سایت فروش اثاثیه و تجهیزات خودرو

وب سایت تعمیرات خودرو

و…

فعال‌سازی سایت خودرو

مزایای داشتن یک تارنما

مقرون به صرفه بودن:

شما با هزینه بسیار ناچیز و کم میتوانید یک سایت را راه اندازی نمائید و با داشتن یک وب سایت دیگر نیاز به پرداخت خیلی از هزینه های اضافی نخواهید داشت و می توانید مخارج خود را به درصد بسیار پایینی کاهش دهید.

 

قابل دسترس در همگی سا‌عتها

خب در صورتیکه فکر کنید فقط راهی که شما می توانید در کلیه ساعتها و ایام همیشه در دسترس باشید داشتن یک وب سایت است. یعنی فارغ از هیچ دردسری به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس خواهید بود.

 

شل و آسوده

من یک سوال از شما دارم.

 

آیا مردم حاضرند ساعتها و یا حتی روزها در انواع نمایندگی ماشین ها، تعمیرات و .. هرچیزی که به ماشین دارای ارتباط است دنبال خدمات مدنظر خود بگردند یا اینکه در منزل بنشینند و با یک سرچ ساده به چیزی که میخواهند دست یابند؟

 

علاوه بر این داشتن یک تارنما وقت بسیار کمی را از شما خواهد گرفت چون شما چنانچه هر خدمتی که در خصوص ماشین ارائه می دهید را میتوانید یک بار برای همیشه در تارنما خود یاور با تصاویر و اطلاعات دیگر توضیح دهید و دیگر نیاز نباشد برای همه توضیح دهید و همیشه درهرمکان که می باشید با یک لپ تاپ و یا حتی موبایل وب سایت خود را مدیریت فرمائید.

 

اعتبار

خب حتما میدانید که مردم قبل از خرید هر چیزی اول اطلاعاتی را از اینترنت میگیرند و چه اعتباری اصلی تر از اینکه شما خود آن خدمت را به صورت آنلاین ارائه دهید و تبدیل به یک قدرت در حوزه‌ شوید.

 

ارتقاء فروش

داشتن وب سایت باعث بازدید یک‌سری برابری کاربران می‌گردد و شما میتوانید به صورت چشمگیر فروش داشته باشید و بهره فرمایید.

 

بازار یابی

از دیگر مزایای داشتن وب سایت می توان به بازریابی اشاره کرد. یعنی شما به راحتی می توانید مشتریان خود را پیدا فرمائید . در صورتی بشینید و با خودتون حساب کتاب نمایید می‌فهمید که وب سایت نداشته باشید و بخواهید تبلیغاتی را انجام دهید باید هزینه ای بیشتر از هزینه فعال سازی یک تارنما خرج نمائید با اینکه تبلیغات شما هیچ سودی نخواهد داشت و اصلا با بازریابی و تبلیغات در سایت خودتان قابل مقایسه نخواهد بود.

 

به چه شکل یک سایت خودرو راه اندازی کنیم؟

شاید شیوه فکر شرایط فعلی شما این باشد که در شرایطی که بخواهید یک وبسایت راه اندازی نمائید بایستی آن را از یک طراح وب بخواهید و میلیون ها تومن پول خرج نمائید! البته ابدا اینگونه نیست و شما به راحتی خودتان می توانید دست به کار شوید و فارغ از هیچ دانش گذشته و نرم افزار نویسی حرفه ای ترین سایت خودرو را سوای هیچ محدودیتی فعال‌سازی فرمائید.

 

نگران نباشید بسیار معمولی می باشد و در صورتی کمی وقت بگذارید به راحتی می‌توانید حرفه ای ترین تارنما را فعال‌ساز‌ی کنید.

 

انتخاب سیستم مدیر محتوای وردپرس برای فعال‌سازی وبسایت

اولین عمل که شما باید انجام دهید گزینش یک پلتفرم مناسب برای فعال‌سازی سایت خودرو خود است. که همان طور که ما در اولیه مقاله هم ذکر کردیم وردپرس مناسب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان برای فعال‌ساز‌ی سایت است که بسیار دوستداشتنی میباشد و اکثریت از آن به کار گیری می کنند برهان آن هم قدرت فوق العاده ، امکانات بیشمار، و امکان فعال‌سازی وب سایت در یک‌سری دقیقه می باشد! تنها کافی است شما خیال و خاطر بگیرید چطور از امکانات این سیستم مدیریت محتوای محبوب استفاده کنید.

 

برای آشنایی کامل راجع‌به وردپرس و فعال‌ساز‌ی وبسایت نوشته ی علمی ما در باب آموزش راه اندازی سایت و کسب درآمد به صورت قدم به قدم را مطالعه نمایید.

 

در صورت نیاز به یادگیری بی نقص وردپرس، کتاب آموزش وردپرس صفر تا صد را هم مطالعه فرمایید.

 

شما می توانید به راحتی در دو نوشته ی علمی بالا به هر آنچه که بخواهید برسید و به تمامی مراحل طراحی وب اشراف داشته باشید اما ما در اینجا هم به طور خلاصه پروسه را بیان میکنیم.

 

نتخاب یک دامنه مناسب: دامنه آدرس وب سایت شما می باشد مثلا themefars.com

تعیین یک هاست میزبانی مناسب: هاست جایی می باشد که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می گردد.

قالب وبسایت خودرو: شما برای دیزاین تارنما خود به یک قالب وردپرس نیاز دارید، که برای این عمل می‌توانید به بخش قالب وردپرس خودرو رجوع نمایید و با دقت به ذوق و سلیقه و نیاز خود یک قالب را انتخاب کنید.

مثلا برای راه اندازی تارنما های نمایندگی ماشین و نیازمندی ماشین میتوانید از قالب Car Dealer استفاده نمائید و یا برای وب سایت های دیگر خودرو می توانید از یک قالب چندکاره خودرو مانند قالب Anycar به کارگیری کنید.

 

به عنوان مثال در تحت می توانید از طریق دکمه نسخه نمایشی دمو قالب anycar را هم مشاهده کنید، به این مضمون‌ که شما با یک‌سری کلیک میتوانید یک وب سایت شبیه به دمو پایین داشته باشید.

 

 

آیا الان به‌این نتیجه رسیده اید که چقدر می توانید با داشتن یک وبسایت خودرو پیشرفت نمائید و درامد هایی بالایی کسب فرمائید؟

 

شما به راحتی می توانید با انجام کارهایی که در بالا ذکر کردیم یک وب سایت حرفه ای راه اندازی فرمائید، ولی در حالتی که هم بخواهید ما صفر تا صد وب سایت را برای شما در کمترین مدت طراحی خواهیم کرد و یک وب سایت آماده به شما تحویل می‌دهیم. کافی می باشد به صفحه ساخت وب سایت بروید و اطلاعات خود را وارد نمائید.