سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو

 

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و ساخت سایت هر صنعتی خواستار پیشرفت در مراحل کاری اش است و مطمئنا صنعت خودرو سازی نیز از این روند مستثنا نیست. امروزه هر شخص پیش از خرید خودرو خصوصیات و بها های مدل مورد نظرش را به صورت آنلاین دنبال می کند و به‌دنبال شرایط پیش خرید قسطی و دیگر مورد ها میگردد.

 

شما با طراحی تارنما خودرو کارکشته خواهید بود تجارت و سودهی خود را بسط دهید. می‌توانید وضعیت ویژه و امکانات مربوط به خودرو را به بازدیدکنندگان و هوا داران برند تجاریتان معرفی و اعلام کنید. در فایده اگر دارای مشاغل مرتبط با خودرو هستید، از نمایندگی فروش خودرو گرفته تا تعمیرات ، فروش لوازم و تجهیزات و یا نمایشگاه خودرو با ساخت سایت مرتبط با خودرو فرآیند تازه ای را در عمل خود پیشگفتار فرمایید.

 

طراحی سایت خودرو را می توان به بخش های مختلفی تقسیم نمود برای مثال:

طراحی سایت خرید، فروش و پیش فروش خودرو به صورت اینترنتی

ساخت سایت نمایشگاه خودرو

طراحی وب سایت معرفی و قیمت خودرو

ساخت سایت فروش اسباب و اثاث خودرو

ویژگی طراحی وب خودرو

در زیر با برخی از ویژگی های مهم در ساخت وب سایت خودرو آشنا خوا‌هیم شد که می توانیم آنها را به صورت کلی وب سایت های مرتبط با خودرو به کار گیری نماییم:

 

معرفی:

می بایست در‌این بخشامکانات تخصصی مناسب جهت معرفی شرکت و برند خود را فرآهم فرمائید، این امکانات نظیر تاریخچه ، نمایندگی ها ، معرفی تولید ها ، نحوه فروش، پیش خرید و توزیع آنها را شامل شود. این اطلاعات عموماً در صفحه ها درباره ما و معرفی قرار می‌گیرند. در واقع وجود این بخش ها سبب ساز معرفی بهتر شما نزد بازدید کنندگان و مشتریانتان می گردد.

 

ظاهر:

ظاهر گرافیکی و زیبای وب سایت خودرو متناسب با نوع خدمات شما می تواند بازدیدکنندگان و مشتریان حقیقی و واقعی را به وب سایت شما بیاورند و سبب جلب توجه و خرید اینترنتی و حضوری آن‌ها از شما شوند. اصولا تجارت پر اسم و رسم می باشد که بشر هرچیزی را بیشتر تماشا کند و یا بتواند آنرا لمس کند ، بهتر می‌تواند با آن محصول یا فرآورده کنار بیاید و به آن اعتماد کند. می‌توانیم بخشی با نمایش 3D را برای نشان دادن خودروهایتان ساخت‌و‌ساز کنیم تا مشتریان بتوانند از تمام زوایای داخلی و بیرونی خودرو به صورت 3بعدی دیدن نمایند. آگاهی از امکانات و ظاهر داخلی و بیرونی خودرو منجربه رغبت بیشتر خریدار برای تعیین خودرو میشود.

 

اطلاعات فنی خودرو:

اکثر مردم در فضای اینترنت به‌دنبال توضیحات کامل درباره امکانات و ویژگی های ظاهری خودرو ، مشخصات فنی خودرو و… می باشند در نتیجه با قرار دادن این نصیب علاوه بر معرفی خدمات خود و ساخت‌و‌ساز امکان مقایسه خودروها با یکدیگر میتوانید بازدیدگنندگان اکثری را به وب سایت خود جذب فرمائید و آنان‌را نسبت به خرید از طریق اینترنت محصول ها ترغیب کنید.

 

دسته بندی:

دسته بندی خودرو ها، پیش فروش، نمایشگاه و اسباب خودرو از مهم ترین عامل ها مو جود در طراحی وب سایت خودرو محسوب می شود. از آنجایی که خودرو ها و اثاثیه فنی آن دربرگیرنده دسته ها و بخش های متعددی میباشد می توانید با دسته بندی مناسب به کاربران و بازدید کنندگان در انتخاب خدمات مناسبشان کمک نمایید.

 

تماس با ما:

این صفحه برای به نمایش گذاشتن اطلاعات و شماره های تماس، آدرس نمایشگاه ها، فروشگاه و یا شرکت شما است که می‌توانید امکاناتی نظیر استفاده از نقشه گوگل، نشان دادن ساعات کاری نمایندگان و … را به نمایش بگذارید.

 

 

 

نوشته‌علمی پیشنهادی : افزایش چشمگیر بازدید سایت ها با این طریق ها

 

 

 

اخبار و مقاله‌ها:

این نصیب مختص به نو ترین خبرهای اتومبیل و خودروهای شرکت های متعدد، فناوری های جدید در صنعت خودروسازی و همچنین رویدادهای صنعت خودرو سازی، نمایشگاه های در میان المللی و داخلی و همایش های خودرو است که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه خواهد شد. همچنین می توانید مطالبی با موضوعات جذاب و مهیج نظیر طریق های تعیین خودروی مناسب، روش های محافظت از اتومبیل ها، معرفی آپشن های جدید، تاریخچه برندهای خودرو و مقالاتی از این قبیل را برای ترغیب و جذب کاربران قرار دهید.

 

ثبت نام اینترنتی:

با ساخت یک راهنمای خرید و قراردادن مزایای اینترنتی مشتریان خود را به انجام فرایند گزینه نظرشان از طریق اینترنت ترغیب نمائید، می توانید امکاناتی نظیر انتخاب رنگ، مدل و یا برخی از آپشن های اضافی را قرار دهید تا کاربران را به رسیدن به گزینش ایده آلشان نزدیک تر نمایید.

 

سئو:

در ساخت وب سایت خودرو علاوه بر داشتن ویژگی های بالا بعضی از ویژگی های فنی به عنوان مثال از سئو یا seo نیز برای پیشرفت شما در این عرصه پر رقابت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با قرارگیری در سکو های بالای موتور های جستجو نظیر گوگل مشتریان و بازدیدکنندگان بیش تری را دریافت خواهید نمود.

 

ریسپانسیو بودن:

رسپانسیو بودن به معنای نمایش درست وبسایت خودرو شما در صفحه های نمایش با سایز های مختلف می باشد. امروزه ریسپانسیو بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا اکثرا مردم کل کارهای روزمره خود را با موبایل های یار و تبلت هایشان انجام می دهند در منفعت داشتن سایتی که به درستی در اشکال نمایشگرها نشان داده گردد می تواند باعث بهبود کسب و کار شما شود. طبق آمار نو گوگل بیش تر از 50درصد کاربران از طریق گوشی و تبلت و مابقی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ سایت ها را بازبینی می کنند