سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل خدمات طراحی سایت

 

از‌آنجا که عموما کارفرمایان برای گزینش شیوه ساخت وب سایت تردید دارا‌هستند که آیا یک وب سایت نصفه منحصر پاسخگوی نیازشان میباشد یا این که بایستی برای ساخت سایت مخصوص مبادرت کنند، گروه ماهر ما کارشناس چاره دادن و رفع گرفتاری هایی هست.

 

مراحل سرویس ها طراحی سایت در کمپانی اینترنت‌راز به این شکل هست که در بالا در حین مشورت با کارشناسان فروش اینترنت‌راز مجموع آنچه که صاحب کار از وب سایت خویش توقع دارد طرح می شود. پیرو مشورت فنی به وسیله کارشناسان یا این که رئیس طراح وب سایت انجام میگردد و جزییات موردنیاز جهت گزینش راه‌حل مطلوب و قابلیت و امکان‌سنجی طراحی وب با وردپرس WordPress یا این که نیاز پروژه به طراحی وب سایت با ضرر اپلیکیشن نویسی پایتون Python، احتساب می‌شود. بعداز وصال به برنامه ای دارای انسجام از سبک سایت و نحوه اجرا، به نشست پیش قرارداد با کمپانی ساخت سایت اینترنت رمز دعوت میگردند.

طراحی سایت خودرو

آن‌گاه در گرد‌همایی پیش قرارداد داده ها تکمیلی مثلا نوع کسب و فعالیت، ماهیت وب سایت و هر آنچه از ساخت سایت داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح گردیده و گزینه گفت و گو قرار می‌گیرد و آنگاه کلیه داده ها جمع آوری گردیده و در قالب ضمیمه فنی برای تایید آخرین صاحبکار فرستاده می شود. پس از تایید ضمیمه فنی، سفارش ساخت وب سایت به طور رسمی بوسیله کمپانی اینترنت‌راز وارد فاز اجرایی گردیده و داده ها موردنیاز در دست گروه های اجرایی و طراح تارنما قرار می‌گیرد و بر پایه ی تجهیزات ما یحتاج صاحب کار پروژه پیاده‌سازی و عملیاتی می شود.