سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایش مناسب سایت طراحی خودرو در موبایل و رابط کاربری به چه معن

 

اکران مطلوب وبسایت در گوشی یک کدام از مهمترین خصوصیت های تارنما ماهر می‌باشد. امروزه یوزرها از بی شمار نمایشگر در بعدها پهناور و کوچک برای دستیابی به صفحه های وب به کارگیری می نمایند. تارنما عکس العمل گرا یا این که وب سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی میباشد که با بعد ها و رزولوشن دستگاههای گوناگون سازش دارااست و یوزرها فارغ از اعتنا به اینکه برگه اکران دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر تلفن همراه های هوشمند گوشی) یا این که نمایشگری میانگین(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا این که نمایشگرهای وسیع (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های عظیم)داشته باشند، می‌توانند به راحتی وبسایت را ارزیابی نمایند و دیگر نیازی وجود ندارد اندازه شیت را تغییر‌و تحول دهند که وبسایت به طور بدون نقص چشم خواهد شد.

 

امروزه حدود 70 درصد بازدید کنندگان سایت ها به وسیله گوشی ها انجام میگردند.

 

 

رابط کاربری معمولی و دیدنی (مخاطب پسند بودن)

در ساخت سایت دانش هایی به اسم‌های ui و ux وجود داراست که معنا آن‌ها به ترتیب در معنای رابط کاربری و تجربه کاربری میباشد. نقش بسیار موثری در جذب، نگهداری و هدایت استفاده کننده داراست! در حالتی که UI وب سایت بصورت صحیح و کارشناسی گردیده پباده سازی و پیاده شود یوزرها به راحتی خواهند توانست با وبسایت تعامل خیر و خوبی برقرار نمایند. ولی در غیر اینصورت حتی با وجود ساختار و محتوای با ارزش در بقیه قسمت های وب سایت، نمی قدرت انتظار برخورد قابل قبولی از تعمال یوزرها با وب سایت داشت.

 

کارایی نمائید از رنگهای متنوع و گیرا برای قشنگ خیس شدن و زنده خیس شدن سایتتان استعمال نمایید و اما زیاده روی نکنید! خودتان را مکان کاربر قرار دهید و ملاحظه کنید که در نگاه نخستین درپی چه چیزی در تارنما میباشید. کوشش فرمائید درکل تارنما را از موقعیت بی روح بودن بیرون فرمایید.

 

طراحی سایت خودرو 

 

فراموش نکنید که:

 

زیبایی در آسانی میباشد

استعمال از آهنگ و اشاره گر در تارنما ها قدیم متداول بود البته شرایط فعلی نه!

استاندارد و اصول سئو را رعایت فرمائید

مطالب غیر دارای ارتباط را در وب سایت نیاورید