سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات اساسی و کاربردی برای برد در طراحی وب خودرو چه میباشد؟


 

با نظارت اجمالی آمار فروش موسسه ها و شغل ها حوزه خودرو به آسانی می اقتدار فهمید که‌این کسب و امور از فروش یک سری صد میلیون تومانی برخوردار می‌باشند؛ یک کدام از مهم‌ترین دست اندرکاران این برد گسترده، داشتن یک سایت قوی برای فروش تولیدها میباشد. صنعت خودروسازی اکنون یک کدام از پهناور ترین بازارهای اقتصادی را در چنگ گرفته میباشد. براین اساس پیشنهاد میکنیم با وب سایت از رقبای خویش پیشی بگیرید. در‌این نصیب با مهمترین نکات کاربردی در طراحی وب خودرو آشنا خواهید شد.


ساخت وب سایت خودرو1-به کاربری راحت تارنما توجه نمایید

پباده سازی یک تارنما حاذق در حوزه خودرو هنگامی همت خواهد داشت که بتواند سهولت فعالیت با صفحه ها متعدد وبسایت را برای یوزرها مهیا سازد. سایت های خودرو بایستی به نحوی پباده سازی شوند که در اولی لحظه ورود مخاطب به تارنما، دقت اورا جلب نمایند. درصد بالایی از آمار یوزرها وبسایت خودرو، مشتریان می باشند که قصد خرید خودرو یا این که بقیه سرویس ها را دارا هستند به این ترتیب مورد نیاز میباشد بتوانند در کمتری دوران و با چندین کلیک بی آلایش به بخش های متعدد وبسایت هدایت شوند.


برای طراحی وب سایت خودرو عملکرد فرمائید لینک و پیوند ها و منوهای وبسایت را به نحوی طرح ریزی نمائید که دسترسی به داده ها، به دوران کمتری نیاز داشته باشد. بهتر میباشد منو را به موقعیت دسته بندی و با قابلیت و امکان مشاهده زیرمنوها تهیه فرمایید تا مشتریان بتوانند در به عبارتی کاغذ اساسی به عنوان ها مجموع سرویس ها دسترسی پیدا نمایند. به صورت نمونه، در منوی اساسی برای دسته بندی مهم خرید خودرو، زیرمنوی خرید خودرو سواری، دوگانه سوز، بنزینی، گازی، قسطی و … را قرار دهید. منوی آبشاری، شایسته ترین سبک برای این فعالیت میباشد.

طراحی سایت خودرو 

وب سایت خودرویی2-یک قالب معمولی، جاری و تأثیرگذار با مدل مینیمال برای طراحی وب سایت خودرو تعیین فرمائید

قالب های مینیمال یا این که معمولی مدام دوست داران خاص خویش را داشته میباشد. این مدل را می‌توانید برای ساخت سایت خودرو به عمل گیرید. تیم پنتاما سفارش می نماید در‌حالتی که تصمیم دارید قالب های معمولی و جاری را برای تارنما های خودرو گزینش نمایید، به طبعً تغییرات اندکی در نمای ظاهری آن به وجود آورید. به صورت نمونه، تغییرات جزئی در رنگ منوی اساسی تارنما، هدر یا این که فوتر، اندازه تصاویر در وب سایت اساسی، طریق مشاهده منو و تیترها، قابلیت و امکان تحرک برخی تصاویر و …، پیشنهادات کاربردی می باشند که ظواهر وبسایت را دلنشین و مهیج میسازند.


یک مثال مدل وبسایت خودرو به مدل مینیمال مشتمل بر تِم رنگی سپید، قرمز‌رنگ، نقره ای با منوی مهم مشکی و نوشته هایی به رنگ های قرمز رنگ یا این که سیاه میباشد. این مثال را میتوانید در تصویر تحت ملاحظه کنید.