سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل طراحی وب سایت خودرو


رای پباده سازی سایت اصولی، روال مشخصی وجود داراست:


در مرحله اولیه، طی یک نشست ترجیحا حضوری، صاحبکار کسب‌وکار و نیازهای خویش را به اطلاع کمپانی پباده سازی تارنما میرساند و کمپانی با تحقیق و پژوهش در آن مسئله به یک رویت کرد جامع از نیازهای صاحبکار دست پیدا می‌نماید.

در مرحله دوم یک نقشه کلی از تارنما پباده سازی می‌گردد. در‌این نقشه ساختار صفحه ها و نوع چینش منوها مشخص و معلوم گردد.

پس توافق در باب نقشه وبسایت، نوبت به توافق در خصوص المان‌های بصری می رسد. رنگ‌ها، طرح‌های گرافیکی و نوع قالب با حیث صاحب کار تعیین میگردند.

در مرحله آخری، نرم افزار نویس‌ها، ساختار تایید گردیده را به یک سایت تبدیل می‌نمایند.

اشکال گوناگون پباده سازی سایت

سایت‌ها را بر پایه ی نوع کاربری و نوع پباده سازی می‌قدرت به اشکال متفاوت تقسیم کرد. مثلا اینترنت سایتی که با سیستم رئیس محتوای مخصوص پباده سازی گردیده باشد، تارنما منحصر به فرد اسم دارااست. در‌این نوع، کمپانی پباده سازی تارنما از سیستم‌های مدیر محتوای فراهم استعمال نمی‌نماید و وب سایت را با CMS منحصر پباده سازی می‌نماید. معمولا استعمال از این نوع تارنما‌ها به سازمان‌های پهناور یا این که ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای خاص و ویژه با ترافیک بالا سفارش میشود.


دسته‌بندی دیگر، بر پایه ی نوع کاربری و غرض پباده سازی تارنما انجام می‌گردد. بر این مبنا، گونه های مختلفی از پباده سازی وب سایت وجود داراست. مانند  طراحی سایت خودرو ، تارنما فردی، تارنما دانلود فیلم، وب سایت ورزشی و … .


هر مورد از این وبسایت‌ها لازمات خاص خویش را داراست. روشی که برای پباده سازی وب سایت یک مدرس کالج در لحاظ گرفته می گردد، با شیوه طراحی سایت خبری و ورزشی مختلف میباشد. کمپانی طراحی وب سایت بایستی در آغاز الزامات یک کسب‌وکار را شعور نماید و مبنی بر آن استراتژی مایحتاج برای ساخت وب سایت را در لحاظ بگیرد.